مسئول بسيج جامعه پزشكي لرستان گفت: تیم های پزشکی طلایه داران سلامت طی سال 93، سه هزار نفر را در لرستان معاینه و درمان کردند.
کد خبر: ۸۵۴۳۶۴۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، نبی اله شمس بیرانوند در نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) که در محل سپاه لرستان برگزار شد، گفت: طی سال گذشته 78 تيم تخصصي پزشكي در قالب تيم هاي پزشكي طلايه داران سلامت به مناطق محروم لرستان اعزام و با ارائه 6000 نوع خدمت پزشكي بيش از 3000 نفر را معاينه و درمان كرده اند.

وی از برپایی بیمارستان صحرایی در الیگودرز در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: در این بیمارستان صحرایی علاوه بر ارائه روزانه 20 هزار نوع خدمت، 20 پزشک متخصص نیز هر روز در این محل حضور می یابند.

مسئول بسيج جامعه پزشكي لرستان گفت: ، ايجاد يادمان شهدا، فراهم شدن فضايي مناسب براي خاكسپاري شهيدان گمنام در دانشگاه ، اختصاص يك دستگاه اتوبوس مجهز به امكانات تخصصي درماني با هدف ارائه خدمات درماني به مناطق محروم و فعاليت 150 حلقه صالحين را از ديگر موارد همكاري بسيج جامعه پزشکی با دانشگاه علوم پزشکی استان است.

شمس ادامه داد: همكاري دانشگاه علوم پزشكي با بسيج جامعه پزشكي با تفكر بسيجي كه رياست دانشگاه دارند ستودني و قابل تحسين و تقدير است.

ارسال نظرات