خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه درمیان گفت: تشکیل یک نظام دینی کارآمد در عرصه تعاملات جهانی جز در سایه تقویت مودت و حجت موجود بین مذاهب تشیع و تسنن امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۸۵۴۳۶۷۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت اسلام والمسلمین بنی اسدی در جمع علمای اهل سنت و تشیع شهرستان درمیان بر وحدت برادران تشیع و تسنن تاکید و اظهار کرد: هدف از اجرای این گونه برنامه ها ایجاد انس و الفت بین اهل تشیع و تسنن شهرستان و بصیرت افزایی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه درمیان گفت: تاکنون در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد و حوزه ها و مسائل اقتصادی، سیاسی، نظامی، علمی پیشرفت های قابل توجهی در کشور داشته ایم.

وی ادامه داد: هر کدام به تنهایی با مجموع مولفه­های نظام های سیاسی دنیا قابل مقایسه است که این موضوع در طول این 37 سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی در کشور کار انجام گرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه درمیان عنوان کرد: آنچه که به عنوان تئوری نوین محاسبات کنونی دنیا را امروز به هم زده است انقلاب فکری می باشد که توانسته چشم همه آزادی خواهان عالم را به انقلاب اسلامی معطوف کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تشکیل یک نظام دینی کارآمد در عرصه تعاملات جهانی در این مقطع از تاریخ پرچمدار اسلام ناب محمدی است افزود: همه این مواهب الهی جزء در سایه تقویت مودت و حجت موجود بین مذاهب تشیع و تسنن در این شهرستان امکان پذیر نبود.

در این ضیافت علاوه بر برادران اهل تسنن شهرستان درمیان از 10روستا 2 هزار نفر از برادران بسیجی اهل تسنن شهرستان نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها