خبرهای داغ:
شاه امیریان
وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار فارس:
رحمانی فضلی گفت: در شرایط کنونی توافق حاصل شده در موضوع هسته ای کشورمان باید عامل وحدت، انسجام و موجب امید، تلاش و پویایی در جامعه ما باشد.
کد خبر: ۸۵۴۳۷۶۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار فارس بیان کرد: توافق در مسئله هسته ای کشورمان با رهنمودهای مقام معظم رهبری، تدبیر رئیس جمهور، تلاش تیم مذاکره کننده و حمایت مردم گام بلندی بود که با موفقیت برداشته شد.

وی افزود: پس از توافق حاصل شده در مسئله هسته ای گواهی بر رد همه اظهارات و دروغ بزرگ دروغ پردازان بزرگ جهان در مدت زمان 12 سال بر علیه ایران است که این اعتراف بزرگ نتیجه استقامت و ایستادگی ملت ایران است.

رحمانی فضلی اظهارداشت: موفقیت در مسئله هسته ای کشورمان، نگاه ها به ایران را از تهدید به فرصت تبدیل کرده است.

وی اضافه کرد: اگر در توافق هسته ای حمایت های مقام معظم رهبری نبود، پیروز نمی شدیم و مسیر همواره شده پیش رو باید با تکیه بر داشته ها و توانمندی ها و تجربه های خود در پیروی از ولایت فقیه ادامه یابد.

او ادامه داد: در مرحله بعد از موفقیت در مسئله هسته ای، اراده دولت بر پیگیری موضوع اقتصاد مقاومتی در کشور است زیرا در شرایط کنونی اقتصاد مقاومتی ابزار مهمی است که ما را در مقابل تمام فشارها بیمه می کند.

وزیر کشور عنوان داشت: اقتصاد مقاومتی به معنای استقلال اقتصادی و بهره برداری از تمام ظرفیت ها و افزایش بهره وری در کشور است که این مهم کشور ما را به مرحله ای از توسعه می رساند که می توانیم ادعای حضور در صحنه های بین المللی در عرصه اقتصادی را داشته باشیم.

رحمانی فضلی گفت: بر این اساس برنامه ششم توسعه کشور نیز با محوریت اقتصاد مقاومتی نگارش می شود.

وی افزود: گام بلند دیگر دولت این است که تلاش کند محور هماهنگی و وحدت و انسجام و تنش زدایی در منطقه باشدو الگویی که در بحث توافق هسته ای به دنیا ارائه شد، می تواند در حل مسایل منطقه موثر باشد و ما را در سیاست برد برد در منطقه برای منافع مردم هدایت کند.

او بیان کرد: امروز در منطقه شاهد نبرد بین قدرت ها، قربانی شدن ملت ها و انحراف در اصول و عقاید دینی هستیم که این فضا می تواند با محوریت ایران تغییر کند و مشکلا حل شود.

رحمانی اضلی اظهارداشت: قدرت های جهان اصرار دارند که باید برای حل موضوع های منطقه با ایران همکاری کنند و ما می توانیم در این زمینه الگوی مناسبی را ارائه می دهیم که صلح و آرامش مردم منطقه را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: امروز همه دنیا حقانیت، درایت، تاثیرگذاری، قدرت و نفوذ کشور ایران در منطقه برای را پذیرفته اند زیرا دنیا تاثیر پذیری انقلاب اسلامی را درک کرده اند.

او ادامه داد: دولت تدبیر وامید مصمم به اجرای اهداف انقلاب اسلامی، شهدا و مقام معظم رهبری است که قدرت و عزت ما در وحدت و یکپارچگی ملت در پیروی از اموزه های دینی و ولایت فقیه است.

وزیر کشور با بیان اینکه در شرایط کنونی همه دنیا قدرت کشور ایران را پذیرفته اند و همه ملت ها به ویژه ملت های مسلمان چشم به ایران، کمک ایران و همراهی ایران اسلامی دارند عنوان داشت: هم اینک کشور در شرایط ویژه ایست که نیازمند تدبیر، درایت، وحدت و انسجام و مقاومت و استقامت است.

وی گفت: کشور ایران در جایگاه رفیع و بلندی ایستاده است لذا باید قدردان این فرصت باشم و با وحدت برای تحقق اهداف و افق های نظام اسلامی تلاش کنیم زیرا این مهم نیازمند یکپارچگی، تحکیم،همدلی و مقاومت است. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار