در بیانیه اساتید دانشگاههای استان مرکزی مطرح شد: هر نوع مصوبه ای که از اقتدار و جایگاه جمهوری اسلامی در جهان می کاهد پرهیز شود
کد خبر: ۸۵۴۳۷۶۶
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید کشور جمعی از اساتید دانشگاههای استان مرکزی در خصوص توافق هسته ای صورت گرفته میان ایران و 1+5 و همچنین قطعنامه شورای امنیت بیانیه ای صادر کردند که متن کامل آن در ادامه آمده است:


بسمه تعالی

" باید راه نقض عهد طرف مقابل بسته شود"  (مقام معظم رهبری)

 

با سلام و تحیت فراوان به ارواح طیبه شهدا، امام راحل (ره)، خاصه شهدای هسته ای،

 اکنون که بحث مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران با اتکاء به عنایات خداوند متعال و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) به سر انجام رسیده است و از گام های بسیار مهم دیگر در این 12 سال بوده است، بدین وسیله از زحمات فراوان ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر روحانی تحت عنایات مقام معظم رهبری و تلاش های پیگیر و پرطاقت تیم مذاکره کننده هسته ای صمیمانه تشکر می نماییم و اجر الهی را برای آنان مسئلت داریم. با این وجود نظر به فرمایشات مقام معظم رهبری مؤکدا تاکید می شود که کارشناسان امر ضمن دقت نظر کامل در خصوص متن فراهم شده هسته ای، مسیر قانونی مذاکرات را طی نمایند و همواره مراقب عهدشکنی طرف مقابل در مذاکرات باشند که برخی از دولت های طرف مذاکره قابل اتکا و اعتماد نیستند.

در پایان با توجه به اهمیت هرنوع تصمیم گیری در شورای عالی امنیت ملی، ما اساتید دانشگاه های استان مرکزی از این شورا درخواست می نماییم تا از هر نوع مصوبه ای که از اقتدار جایگاه جمهوری اسلامی در جهان می کاهد و یا محدودیت های امنیتی، تسلیحاتی و ... برای جمهوری اسلامی ایجاد می کند پرهیز شود.

یقینا مولفه های اصلی قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی، عنایات خداوند بزرگ، هدایت های رهبری شجاع و مقتدر، پشتوانه مردمی و برکت خون شهدا پشتیبان شما خواهد بود.


اساتید دانشگاه های استان مرکزی

ارسال نظرات