مدیرکل آموزش فنی وحر فه ای مازندران گفت: بزرگ‌ترین جشنواره کارآفرینی و مهارت آموزی امسال در مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۳۸۸۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

 



 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،به نقل از خبر ارسالی روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران, رضا گرزین، از برگزاری بزرگترین جشنواره کار آفرینی و مهارت در مازندران خبر داد.

 

وی با اعلام اینکه هفته مهارت با عناوین خاص از سوم مرداد آغاز و تا نهم مرداد ماه ادامه می‌یابد, گفت: جشنواره کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه ای با هدف توسعه و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، کار و کارآفرینی در سال دولت و ملت، همدلی و هم زبانی از طریق ایجاد گفتمان اجتماعی برگزار می‌شود.

 

گرزین از دیگر اهداف جشنواره به هدایت و فراگیر کردن هرچه بیشتر آموزش‌های مهارتی در سطوح مختلف و ایجاد انگیزه و عزم ملی برای دستیابی به فرصت های شغلی پایدار در مسیر اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران، یکی از شاخص ترین برنامه‌های امسال جشنواره کار آفرینی و مهارت را برپایی نمایشگاه بزرگ استانی با عنوان مهارت، صنعت و اشتغال دانست و افزود: این رویداد مهم در نمایشگاه بین المللی قائم‌شهر با 65 غرفه و با حضور مراکز آموزش فنی وحر فه ای، آموزشگاه‌های خصوصی، مراکز علمی وکاربردی،کار آفرینان و نخبگان مهارتی و بویژه صنایع و صنوف برگزار می‌شود.

 

گرزین افزود: برگزاری همایش‌های تخصص و آموزشی، برگزاری دوره‌های کوتاه مدت گذر مهارت، آموزش کار با دستگاه‌های فنی، تولید و فروش محصولات از جمله اتفاقات مهم در این نمایشگاه است.                                                                           

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران از مهم ترین برنامه‌های جشنواره در سطح استان به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای آموزش فنی و حرفه‌ای در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای هر شهرستان، برگزاری تور رسانه‌ای، راه‌اندازی کمپ اطلاع رسانی مشاوره مهارت و اشتغال در پارک‌ها و اماکن عمومی و پرتردد، راه اندازه خانه مهارت کودک، دیدار با مقامات استانی  و تجدید میثاق با امام و آرمان‌های شهدا اشاره کرد. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها