مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان:

60 گروه جهادی در ایام تابستان به مناطق محروم گیلان اعزام می‌شوند

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان از اعزام 60 گروه جهادی به مناطق محروم استان خبر داد و گفت: دانشجویان جهادگر با حضور در اردوهای جهادی با فرهنگ خدمت به مردم روستا آشنا می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۴۳۹۱۲
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، کامیار مهدی‌پور در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گیلان که در سالن جلسات سازمان بسیج دانشجویی استان برگزار شد ضمن تقدیر از تیم مذاکره کننده‌هسته‌ای و آرزوی توفیق و موفقیت برای فرزندان انقلاب اظهار کرد:  تابستان، زمان تعطیلی دانشگاه‌هاست اما برای بسیج دانشجویی این فصل بهترین زمان برای اجرای طرح‌های تشکیلاتی است

وی با اشاره به فرمان اندیشمندانه امام راحل(ره) در سال 67 و پس از پایان جنگ تحمیلی مبنی بر لزوم شکل‌گیری بسیج دانشجویی و بسیج طلاب، تصریح کرد: این اندیشه بی‌تردید ناشی از دوراندیشی الهی رهبر کبیر انقلاب نسبت به تغییر چهره تخاصم دشمن از جنگ سخت به تهاجم نرم و فرهنگی بوده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با دانشجویان اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در این دیدار دستورات تشکیلاتی را بیان داشتند و ما نیز در بسیج دانشجویی تلاش خواهیم کرد تا این خط و مشی را پیاده‌سازی نماید.

مهدی‌پور برگزاری دوره طرح ولایت، اردوهای جهادی و دوره خط امام (ره) را از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج دانشجویی در ایام تابستان برشمرد و گفت: تربیت نیروی هم‌تراز انقلاب اسلامی از مهم‌ترین اهداف این سازمان است. 

وی از اعزام 60 گروه جهادی به مناطق محروم استان خبر داد و تصریح کرد: دانشجویان جهادگر با حضور در اردوهای جهادی با فرهنگ خدمت به مردم روستا آشنا می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان با بیان اینکه اردوهای جهادی بهترین خدمت مدیریتی برای دانشجویان جهادگر است اضافه کرد: امیدواریم با همکاری مسئولین شهرستانی بتوانیم در خدمت به مردم روستاها و انجام پروژه‌های مختلف در آبادانی روستاها تلاش نماییم.

مهدی‌پور از اعزام دانشجویان به طرح ولایت کشوری خبر داد و گفت: اعزام دانشجویان به طرح ولایت استانی نیز در دو مقطع 10 روزه ویژه برادران و خواهران برگزار می‌شود.

وی اغنای فکری دانشجویان در مواجه شدن با شبهات را از اهداف برگزاری دوره «مبانی اندیشه اسلامی» عنوان کرد و افزود: دوره‌های معرفتی خداشناسی، راه‌شناسی و انسان‌شناسی در دوره‌های طرح ولایت برای دانشجویان تدریس می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان به اجرای دوره خط امام (ره) اشاره کرد و یادآور شد: دوره خط امام در 10 دوره مجزا با سرفصل‌های مختلف با حضور مسئولین کانون‌های بسیج دانشجویی، مسئولین طرح صالحین و راویان دفاع مقدس و... برگزار می‌شود.

ارسال نظرات