خبرهای داغ:
شاه امیریان
به همت بسیج دانشجویی فارس صورت گرفت
خبرگزاری بسیج: دانشجویان بسیجی فارس به همت بسیج دانشجویی این استان به دوره خط امام (ره) استانی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۴۳۹۳۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  تعدادی از دانشجویان بسیجی فارس صبح امروز به همت بسیج دانشجویی این استان به دوره خط امام (ره) مرحله استانی اعزام شدند.

مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی فارس در حاشیه این اعزام اظهار داشت: دوره خط امام استانی ویژه دانشجویان بسیجی این استان امسال از 31 تیر تا 8 مردادماه در مجتمع یاوران مهدی قم با حضور 400 دانشجو برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مجتبی ایوب‌زاده با بیان اینکه در این دوره، مباحث به سه شیوه کلاسی، همایشی و کارگاهی برگزار می‌شود افزود: مباحث کلاسی شامل مبانی اندیشه اسلامی، انسان‌شناسی و معرفت‌شناسی است و کارگاه‌های تربیتی نیز در خوابگاه دایر می‌شود که روش‌های تربیتی به‌ صورت تخصصی پیگیری می‌شود.

مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: یکی دیگر از کارگاه‌ها، تدبر در قرآن است که هر دانشجوی بسیجی شرکت‌کننده در دوره باید یک‌بار در آن حضور پیدا کند.

ایوب‌زاده با اشاره به نحوه انتخاب اساتید دوره بیان داشت: تمام اساتید از بین افرادی انتخاب شده‌اند که در حوزه خودشان تخصص لازم را دارند و در کارگاه‌های تخصصی تشکیلاتی نیز از ظرفیت مدیران ناحیه بسیج دانشجویی استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: ملاک ما برای انتخاب اساتید این است که دانشجویان بتوانند پس از پایان دوره در چهار زمینه معرفتی، تشکیلاتی، بصیرتی و تربیتی به رشد لازم برسند.

مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس خاطرنشان کرد: دانشجویانی که در این دوره موفق عمل می‌کنند در مرحله بعد وارد طرح ولایت کشوری می‌شوند که برای این دوره نیز باید آزمون و مصاحبه بدهند.

ایوب‌زاده بابیان اینکه قرارگاهی با عنوان شهید محمدرضا عقیقی در بسیج دانشجویی استان فارس راه‌اندازی شده است ادامه داد: وظیفه این قرارگاه اجرای نظام تربیتی صالحین دانشجویی است که کانون خط امام (ره) نیز جزئی از این قرارگاه محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها