اجرای طرح هجرت سه در قالب اردوهای 10 روزه در سنندج

مسئول سازمان بسيج دانش آموزي استان كردستان گفت: طرح هجرت سه در قالب اردوههای 10 روزه در شهرستان سنندج اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۴۰۵۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،، سرهنگ كيومرث كشاورز مسئول سازمان بسيج دانش آموزي استان صبح امروز در مراسم طرح هجرت 3 كه در مدرسه فضيلت شهرستان سنندج برگزار شد اظهار كرد: طرح هجرت سه به منظور استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور در اوقات فراغت آنها می باشد.

وي گفت: اين طرح در راستاي منويات مقام معظم رهبري به مدت 15 سال است كه در حال اجرا مي باشد كه اجرای این طرح های سازندگی می تواند در ایجاد و بهبود امکانات فرهنگی و آموزشی و کسب مهارتهای حرفه ای با بهره گیری از خلاقیت و تلاش خود دانش آموزان تاثیر بسزایی داشته باشد.

كشاورز با اشاره به این که طرح هجرت به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و توانمند سازی و ارتقای مهارت های شغلی و زندگی دانش آموزان برگزار می شود، اظهار داشت: طرح هجرت فرصتی فراهم می آورد تا دانش آموزان علاقه مند به یادگیری حرفه و شغل برای آینده خود در کنار تحصیل در زمینه های طراحی، نقاشی ساختمان، جوشکاری و نجاری فعالیت و از استادکاران ماهر حاضر در طرح، کسب مهارت کنند.


به گفته وی از اهداف اصلی این طرح تقویت، مشارکت، مسئولیت پذیری، تعاون، سازندگی، غنی سازی اوقات فراغت و تربیت دینی دانش آموزان است
.

مسئول سازمان بسيج دانش آموزي استان كردستان خاطرنشان کرد: اين طرح در قالب اردوهای 10 روزه در شهرستان سنندج طرح«هجرت 3» اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار