تیم منتخب تکواندو نیروهای مسلح قبل از حضور در المپیک نظامیان جهان مسابقات بین المللی اندونزی را به عنوان یک دیدار تدارکاتی پشت سر خواهد گذاشت.
کد خبر: ۸۵۴۴۱۵۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاري بسيج، ششمین دوره المپیک نظامیان جهان مهرماه سالجاری در کره جنوبی برگزار خواهد شد و تیم تکواندو نیروهای مسلح کشورمان که عنوان قهرمانی دوره قبل را در اختیار دارد با هدف آماده‌سازی بهتر برای تکرار این عنوان در تورنمنت بین المللی اندونزی شرکت می کند.

محمدرضا زوار سرمربی تيم تكواندوي نيروهاي مسلح در اين رابطه گفت: رقابتهای اندونزی شهریورماه برگزار می شود و در تلاش هستیم تا مقدمات اعزام تیم اصلی را به این مسابقات فراهم کنیم تا با آمادگی بهتر راهی کره‌جنوبی شده بتوانیم مدالهای خوشرنگی کسب کنیم.

وی افزود: هم اکنون ۱۲ تکواندوکار در اردوی آماده سازی تمرینات خود را پیگیری می کنند. بعد از بازگشت تیم ملی از رقابتهای بین المللی کره جنوبی و مشورت با کادر فنی نفراتی ملی پوشی که می توانند به تیم ما کمک کنند به همراه برخی دانشجویان که هفته قبل در یونیورسیاد حضور داشتند به اردو دعوت شده و با برگزاری مسابقات انتخابی ترکیب اصلی را مشخص خواهیم کرد.

سرمربی تیم تکواندو نیروهای مسلح ادامه داد: از ۱۸ خردادماه تمرینات خود را آغاز کرده و پس از یک دوره تمرین در همدان، اکنون اردوها در ستاد کل نیروهای مسلح پیگیری می شود. به زودی یک مرحله از تمرینات را نیز به یکی دیگری از شهرستانها منتقل می کنیم تا تنوع آب و هوایی و شرایط و امکانات را اردونشینان تجربه کنند.

ارسال نظرات