مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میبد گفت: در روز عید فطر امسال مردم خداجوی شهرستان با حضور در پایگاههای این نهاد در سطح شهر، بیش از 400 میلیون ریال فطریه و کفاره پرداخت کردند.
کد خبر: ۸۵۴۴۲۳۹
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد،"حسین زین الدینی" ضمن بیان این خبر گفت: ۲۴ پایگاه در سطح شهر، میادین، معابر، مساجد، مصلاهای نماز جمعه و مراکز نیکوکاری اقدام به جمع آوری زکات فطره و کفاره نمودند.

"زین الدینی” در ادامه افزود: پرداخت زکات فطره یکی از واجباتی است که روزه داران پس از یک ماه بندگی خداوند موظف به پرداخت آن هستند و در این میان کمیته امداد با هدف کمک به نیازمندان، اقدام به جمع آوری این مبالغ می نماید.

وی با بیان اینکه در عید فطر امسال مردم متدین شهرستان بیش از ۴۰۰ میلیون ریال فطریه و کفاره پرداخت کردند،اظهار کرد: از این میزان، مبلغ ۲۱۵ میلیون ریال آن زکات فطره و مابقی کفاره غیر عمد بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد ضمن تشکر از مردم نیکوکار شهرستان، خاطر نشان کرد: مبالغ جمع آوری شده توسط این نهاد در اسرع وقت بین نیازمندان واقعی شهرستان توزیع خواهد شد.

"زین الدینی” در ادامه به کمکهای مردمی شهرستان در روز جهانی قدس، جهت مردم مظلوم فلسطین و یمن اشاره کرد و افزود: مردم مومن و روزه دار شهرستان ضمن حضور در راهپیمایی روز قدس، بیش از ۳۷ میلیون ریال جهت حمایت از مردم فلسطین و یمن پرداخت کردند.

ارسال نظرات