استان اردبیل سهم ویژه ای از زیرساخت‌ها داشته باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل خواستار سهم ویژه ای برای استان اردبیل از زیرساخت‌ها شد.
کد خبر: ۸۵۴۴۲۵۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل در جلسه شورای اداری و منتخبان استان اردبیل با حضور معاون اول رئیس جمهور ضمن تبریک توافق بسیار بزرگ هسته ای، گفت: اینکه امکانات ویژه ای که به سوی کشور سرازیر خواهد شد، به زیرساخت‌ها اختصاص خواهد یافت، تصمیم مبارکی از سوی دولت است، در این خصوص سهم استان اردبیل باید سهم بسیار ویژه ای از این زیرساخت‌ها باشد؛ چراکه محرومیت استان اردبیل زیاد است.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه دولت می تواند به یک معمار اقتصادی در تاریخ کشور تبدیل شود، افزود: این عمل منوط به مدیریت شایسته و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی های مدیریتی است.

عاملی با تاکید با بر مساله توازن در کشور، تصریح کرد: هر دولتی بر سر کار آمده، بحث توازن را مطرح کرده، ولی استان‌های مختلف، تفاوت‌های فاحشی را باهم دارند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه عمده گردش مالی استان از سیب زمینی، گندم و جو است، خاطرنشان کرد: برخی از استان‌ها دارای شکوفایی ویژه ای هستند، ولی متاسفانه برخی نیز از محرومیت رنج می برند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با بیان اینکه این استان دارای شصت آب معدنی داغ است و 9 میلیون مسافر سالانه به این استان سرازیر می شوند، ولی زیرساخت‌ها آماده نیستند، تاکید کرد: شأن استان نباید شکسته شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل خواستار طراجی یک نظام صیانتی در سطح کشور شد و افزود: دولت معظم برای فرهنگ حساب ویژه ای باز کند؛ چراکه اقتدار فرهنگی یک معنای خاص دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار