حمایت محسن علی‌اکبری از محمود گبرلو

محسن علی‌اکبری تهیه کننده سینما خواستار پخش مجدد و بازگشت محمود گبرلو شد.
کد خبر: ۸۵۴۴۳۷۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محسن علی‌اکبری تهیه کننده سینما گفت؛ در خصوص خبرهایی مبنی بر توقف برنامه «هفت» گفت: بهتر است علت تعویض گبرلو و توقف برنامه «هفت» مشخص شود چون این برنامه تنها برنامه‌ای است که به موضوع سینمای ایران می‌پردازد و برای ما جای سوال است که مدیریت محترم بخش اجتماعی شبکه 3 این تصمیم را گرفته است.

وی افزود: گبرلو مدت سه سال است که این برنامه را اداره کرده و با اکثر پیچ و خمها، مشکلات، معایب و محاسن آشنا شده و سختیهای بسیار را برای رسیدن به این دستاوردها متحمل کرده است.

این تهیه کننده ادامه داد: تغییر مدیریت سریع متوالی به این برنامه و در نتیجه به سینما و اهالی آن ضربه وارد می‌کند که باید در این زمینه تدابیری اندیشیده شود.

تهیه کننده «آرمان‌شهر» بیان کرد: ما و دوستانمان از گبرلو راضی هستیم و از مدیریان مربوطه خواهشمندیم مجددا برنامه «هفت» با حضور وی پخش شود.

وی افزود: اما اگر قرار است که مدیریت گبرلو عوض شود در شان و شخصیت او نیست که بعد از فعالیتهای زیاد در زمینه مطبوعات، رسانه و ... بدون برگزاری جلسه تودیع و معارفه کنار گذاشته شود بلکه باید جایگاه او حفظ شده و خیلی محترمانه او را کنار بگذارند.

علی‌اکبری در پایان خاطرنشان کرد: به نظر ما یعنی اهالی سینما ماندن گبرلو به سینمای ما کمک زیادی خواهد کرد و اگر مشکلی از طرف او سرزده ما می‌توانیم با وساطت حل کنیم تا همکاری‌ها با سازمان دوباره شکل بگیرد.
ارسال نظرات