دبیر اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی کوثر از آغاز کلاس های اوقات فراغت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۴۳۸۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، علی صادقی، دبیر اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی کوثر در مصاحبه ای از آغاز کلاس های طرح تابستانی غني سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان كوثري ريز نظر تبليغات اسلامي اين شهرستان خبر داد.

وي با اعلام این خبر گفت: با عنایت خداوند منان و پیرو دستور العمل استانی و با برنامه ریزی مشخص و مدون کلاس های طرح اوقات فراغت تابستانی در دو طرح بوستان معرفت و هسته فرهنگی جوان از فردای عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی طرح اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: با توجه به سهمیه استانی تعداد سه پایگاه بوستان معرفت و سه پایگاه هسته فرهنگی جوان با ثبت نام از مخاطبین طرح مذکور با حضور در این کلاسها در ۱۶ جلسه آموزشی کار خود را آغاز خواهند کرد.

صادقي در ادامه خاطر نشان کرد: ایجاد انگیزش در حوزه دینی در اذهان مخاطبین، پر کردن اوقات فراغت آنان، اهداء جوایز، اردو و آموزش مطالب در خصوص حوزه فرهنگ دینی از اولویت های این طرح می باشد.

گفتني است كه كلاس هاي آموزشي، فرهنگي، هنري، ورزشي و ديني از جمله برنامه ها و طرح هاي تدارك ديده شده براي جوانان و نوجوانان كوثري مي باشد كه در سطح شهرستان آغاز و فعال خواهد بود.

ارسال نظرات