مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه :
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه ظرفیت اسکان دهی به 5 هزار زائر راهیان نور در طول شبانه روز در این استان مهیا است، گفت: پس از ماه مبارک رمضان، کاروان های راهیان نور از سراسر کشور وارد استان می شوند.
کد خبر: ۸۵۴۴۴۱۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی یوسفی راد  اظهار کرد: سفرهای راهیان نور بعد از ماه مبارک رمضان مجددا آغاز خواهدشد و زائرین در قالب کاروان های راهیان نور و خودروهای شخصی برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور وارد استان می شوند که همزمان با عید سعید فطر میزبان کاروان راهیان نور از استان تهران هستیم.
 
این مسئول با بیان اینکه یادمان ها و اردوگاههای استان محیای پذیرش زائرین شده اند گفت: ان شااله میزبانی شایسته برای این زائرین بعمل خواهد آمد.
 
وی وضعیت اردوگاههای اسکان استان را مطلوب دانست و افزود : ظرفیت اسکان همزمان 5 هزار نفر در یک شبانه روز  را در استان داریم.
 
سرهنگ یوسفی راد بیان داشت: از ابتدای سال بیش از 300هزار زائر در ایام نوروز و بعد از آن از مناطق عملیاتی این استان بازدید داشتند که این مسئله نشان از جایگاه مناسب این استان در بحث راهیان نور است.
 
مسئول سازمان اردویی و  راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تاکید بر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان در حوزه راهیان نور گفت: این استان می‌تواند درحوزه راهیان نور در کشور شاخص شود.
 
یوسفی راد زیارتگاه‌های شهدای پاوه در محور پاوه و اورامانات، شهدای مرصاد، شهدای بازی دراز، مطلع الفجر گیلانغرب و شهید بهشتی قصرشیرین را در فهرست زیارتگاه‌های شاخص این استان قرار داد و گفت: زیارتگاه مرصاد بیشترین زائران را در بين سایر زیارتگاه‌های راهیان نور استان دارد.
 
انتهای پیام/
 

ارسال نظرات