مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه سلمان فارسی استان سیستان و بلوچستان گفت: طی امسال اردوهای دو روزه راهیان نور غرب و شمال غرب استان سیستان و بلوچستان را در مناطق عملیاتی دفاع مقدس کرمانشاه برگزار می کنیم.
کد خبر: ۸۵۴۴۴۵۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، عزیزالله صباحی  با بیان اینکه زائران راهیان نور استان سیستان و بلوچستان از هشتم مرداد ماه به مدت دو هفته به مناطق غربی و شمال غربی کشور اعزام می شوند گفت: طبق برنامه از پیش تعیین شده برای امسال، اعزام 1603 نفر به مناطق غربی و شمال غربی تدارک دیده شده است که 568 نفر آنها  بعد از مراسم ارتحال امام راحل تا اول ماه مبارک رمضان به این مناطق اعزام شدند و مابقی آنها از هشتم مرداد ماه به مدت دو هفته به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه سلمان فارسی استان سیستان و بلوچستان گفت: مقصد اعزام های مربوط به راهیان نور غرب و شمال غرب کشور برای این استان را کرمانشاه در نظر گرفته ایم و مردم کرمانشاه دو روز را میزبان زائران سرزمین های نور استان سیستان و بلوچستان هستند.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه افراد باقیمانده طی پنج مرحله به این مناطق اعزام می شوند افزود: طی این دو روز، زائران از مناطق عملیاتی اورامانات, پاوه, قصر شیرین, سر پل ذهاب و اسلام آباد غرب بازدید خواهند کرد و با مجاهدت های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا می شوند.
 
صباحی گفت: برنامه های امسال ما در راستای اجرای هر چه بهتر اقتصاد مقاومتی تدوین شده است و همچنین پیش بینی شده تا در هر اتوبوس حتما یک راوی و روحانی داشته باشیم.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه سلمان فارسی استان سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته حدود 40 درصد از زائران راهیان نور غرب و شمال غرب را مردم اهل سنت سیستان و بلوچستان تشکیل می دادند.
 
وی در ادامه از انجام برنامه ریزی های لازم برای برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی خبر داد.
 
صباحی با بیان اینکه جبهه، دانشگاه بزرگ انسان سازی بود و رزمندگان در جبهه شب‌ها به خاطر کارهای مباح، استغفار می‌کردند، گفت: اصل موضوع در دفاع مقدس امدادهای خداوند بود و رزمندگان ما وسیله پیروزی بودند.
 
 
وی بیان داشت: با وجود اینکه حدود ۲۹ سال از دوران دفاع مقدس می‌گذرد؛ اما مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس تاثیر فراوانی را بر جوانان می‌گذارد.
انتهای پیام / ف
ارسال نظرات