مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان از نصب و راه اندازی 4 دستگاه مولد جدید به ظرفیت 5 مگاوات در جزیره تنب بزرگ خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۴۴۷۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، مهندس عبدالصاحب ارجمند در جمع خبرنگاران افزود: با راه اندازی این مولدها مشکل تامین برق این جزیره رفع شد. وی ادامه داد: در طراحی این مولدها از آخرین تکنولوژی کنترلی استفاده شده به گونه ای که تقسیم بار مولدها به صورت هوشمند انجام می شود که تاثیر بسزایی در پایداری جزیره دارد.

مهندس ارجمند هزینه راه اندازی این مولدها را 80 میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان در ادامه گفت: نیروگاه جدید 10 مگاواتی جزیره ابوموسی که اردیبهشت ماه امسال به طور کامل وارد مدار شده، کل بار این جزیره را تامین می کند.مهندس ارجمند با اشاره به رطوبت بسیار بالای جزایر و فرسودگی سریع شبکه ها گفت: به منظور رفع فرسودگی شبکه های برق، در حال حاضر پروژه زمینی کردن شبکه برق جزیره ابوموسی در دست اقدام است که تا هفته دولت امسال 8 کیلومتر خط کابلی و 31 دستگاه پست زمینی احداث و راه اندازی می شود.وی ادامه داد: فاز بعدی زمینی کردن شبکه های برق این جزیره در سال جاری اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات