مشاور عالی رئیس سازمان سنجش گفت:‌ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۹۴ از امروز روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، همچنین این دفترچه از فردا پنج‌شنبه اول مرداد در باجه‌های روزنامه فروشی سراسر کشور به فروش می‌رسد.
کد خبر: ۸۵۴۴۴۸۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج حسین توکلی اظهار کرد: دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی یا همان دفترچه شماره 2 آزمون سراسری سال 94 از امروز چهارشنبه 31 تیر بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی اقدام کنند.

وی افزود: براساس برنامه پیش‌بینی شده پاسخنامه آزمون سراسری سال 94 برای داوطلبان با رتبه کشوری کم‌تر از 75 هزار در هر یک از گروه‌‌های علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی و با رتبه کشوری کمتر از 10 هزار در گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی برای اطلاع داوطلبان امروز چهارشنبه 31 تیر بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش بیان کرد: نرم افزار انتخاب رشته مجازی فردا پنج شنبه اول مرداد 94 بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت که این امکان را فراهم می‌کند تا داوطلبان وضعیت علمی و نمره خود در آزمون سال 94 را با داوطلب مشابه در آزمون سال 93 مقایسه و امکان قبولی خود را مشاهده کنند. برای این منظور تمام تغییرات، شرایط و ضوابط گزینش آزمون سراسری سال 94 در فایل اطلاعات آزمون سراسری سال 93 اعمال شده است.

توکلی گفت: علاوه براینکه دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی از امروز روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد به منظور مساعدت بیشتر داوطلبان دفترچه راهنمای انتخاب رشته چاپ و تکثیر شده است و از فردا پنج‌شنبه اول مرداد 94 لغایت پنج‌شنبه 8 مرداد 94 در نمایندگی‌های توزیع روزنامه ایران و باجه‌های روزنامه فروشی سراسر کشور توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شدند برای دریافت دفترچه چاپ شده انتخاب رشته‌های تحصیلی با مراجعه به روزنامه فروشی‌ها و پرداخت مبلغ 10 هزار ریال به عنوان کارمزد توزیع دفترچه می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

ارسال نظرات