رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت: مهلت ارائه برنامه ششم توسعه مازندران تا دو ماه آینده تمدید شد.
کد خبر: ۸۵۴۴۵۰۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷




 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، امید علی پارسا در جلسه تلفیق برنامه ششم مازندران اظهار داشت: مهلت ارائه برنامه ششم توسعه به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تا دو ماه تمدید شد.

 

وی با بیان اینکه اهداف, استراتژی‌ها و ایجاد ارتباط بین آن‌ها در طراحی برنامه ششم توسعه باید ملاک عمل مدیران قرار بگیرد, افزود: ممکن است چند هدف برای یک استراتزی در نظر گرفته شود.

 

پارسا با تاکید بر لزوم پیوستگی میان ارائه و تنظیم برنامه ششم, خاطرنشان کرد: در مازندران  سطح پاسخگویی مدیران در زمینه تهیه و تنظیم برنامه پایین بوده و باید مدیران به تعامل در این زمینه توجه لازم را داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه ششم توسعه مهم‌ترین سند در 5 سال آینده است, افزود: فرصت تازه ای به مدت 2 ماه برای بازنگری و بازبینی برنامه ششم و تنظیم سند برنامه ریزی مازندران فراهم شده است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران افزود: مدیران استانی باید از برنامه‌های خود دفاع و جلسات را بدون هیچ مسامحه برگزار کنند.

 

وی تاکید کرد: کار کارشناسی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام می‌شود و در جمع بندی‌ها به دنبال اقدامات کارشناسی هستیم.

 

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مازندران نیز خواستار طراحی دقیق برنامه ششم توسعه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی شد و گفت: در سیستم بوروکراسی وقتی تقسیم کار می‌شود برای انجام بهتر کارها بوده و کار کارشناسی اساس کار است که به کیفیت بخشی کمک می‌کند.

 

علی شادمان بیان کرد: مدیران اهداف و افق‌های کلان را می‌بینند و اینکه چگونه پازل‌های مختلف برنامه ششم توسعه استان در کنار هم چیده شود تخصص سازمان مدیریت برنامه‌ریزی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها