نماینده مردم پارس آباد در مجلس، در شورای اداری استان اردبیل با انتقاد از سفر نکردن اسحاق جهانگیری به این شهرستان ها دلیل انصراف از پیگیری کردن استان شدن مغان را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۵۴۴۵۰۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام حبیب برومند در جلسه شورای اداری استان که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و در سالن فدک این شهر برگزار شد اظهار داشت: هرچند توافق هسته ای ارزشمند بوده ولی منتظر ماندن برای محقق شدن تحول اقتصادی با تکیه بر بعد از تحریم درست نبوده، بلکه باید به آنچه داریم تکیه کنیم.

نماینده مردم بیله سوار، اصلاندوز و پارس آباد در مجلس با انتقاد از سفر نکردن معاون اول رئیس جمهور به این شهرستان ها گفت: تاکنون یک هلی کوپتر برای این استان خریداری نشده، تا با حضور امثال جهانگیری و مقامات در این استان اقدام به جابجایی کند و این جای تاسف دارد هرچند وی می توانست زمینی نیز اقدام به سفر کند.

برومند گفت: اخیراً درخواست هایی برای استان شدن پارس اباد ارائه داد بودیم اما با این وضعیت و محرومیت استان از ادامه پیگیری آن منصرف شدم.

وی استان اردبیل را نیازمند به آمایش نقطه به نقطه خواند و افزود: درصورتی که آمایش دقیق انجام شود سرمایه گذاری های خوبی در تمام استان ایجاد می شود.

برومند جاده های مواصلاتی پارس اباد به اردبیل را نیازمند ضروری به بازسازی و تعریض دانست و نسبت به؛ تکیمل شبکه پایاب سد خدافرین، فعالیت 24 ساعته گمرک اصلاندوز و بیله سوار، تکمیل فرودگاه پارس آباد، 4 بانده شدن جاده اردبیل به پارس آباد، فعال شدن کارخانجات راکد مغان و مدارا کردن بانک مرکزی با تولید کنندگان دارای معوقات بانکی تاکید کرد.

ارسال نظرات