همزمان با برگزاری همایش ملی نکوداشت مهدی اخوان ثالث:
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: همزمان با برگزاری همایش ملی نکوداشت مهدی اخوان ثالث در یزد، مجموعه شعری با عنوان «همراه با امید» منتشر می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۴۵۱۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، حسن مفیدی با بیان اینکه همزمان با برگزاری همایش ملی نکوداشت مهدی اخوان ثالث در یزد، مجموعه شعری با عنوان «همراه با امید» منتشر می‌شود، از شاعران و ادیبان دعوت کرد چنانچه سروده‌ای تقدیمی به اخوان یا الهام گرفته از آثار و اشعار وی دارند، تا 15 مردادماه سال جاری به رایانامه دبیرخانه همایش ارسال کنند.

وی نشانی رایانامه دییرخانه همایش را m.akhavan1394@gmail.com عنوان کرد و افزود: سروده‌های دریافتی پس از داوری در مجموعه‌ای منتشر می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: در این همایش از سه اثر برگزیده تقدیر می‌شود و شاعران آثار برگزیده، سروده‌های خود را در همایش قرائت خواهند کرد.

مفیدی تاکید کرد: اشعار ارسالی باید مرتبط با اخوان، آثار و اندیشه‌های او باشد و هر شاعر حداکثر مجاز به ارسال سه سروده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، همایش ملی نکوداشت مهدی اخوان ثالث در شهریور ماه سال جاری به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با همکاری دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات