مسئول بسیج اساتید دانشگاه شاهرود گفت:‌ این صنایع هستند که باید به سمت همکاری با دانشگاه ها و اساتید حرکت کنند و همکاری صنایع با دانشگاه ها می تواند سبب رشد و شکوفایی صنایع شود.
کد خبر: ۸۵۴۴۵۲۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از شاهرود، قلی زاده طارمی، مسئول بسیج اساتید دانشگاه شاهرود در جلسه کارگروه علمی پژوهشی مجمع بسیج شهرستان شاهرود که با موضوع ارتباط صنعت و دانشگاه با حضور اعضا در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه نیازی به جلب اعتماد صنعت ندارد و اساتیدی که هر ماه حقوق خود را دریافت می کنند چه با صنعت در ارتباط باشند چه ارتباطی با صنعت نداشته باشند نیازی به جلب حمایت صنعت ندارند.

وی افزود: این صنایع هستند که باید به سمت همکاری با دانشگاه ها و اساتید حرکت کنند و همکاری صنایع با دانشگاه ها می تواند سبب رشد و شکوفایی صنایع شود.

قلی زاده طارمی تصریح کرد: مشکل اصلی ارتباط ضعيف صنایع با دانشگاه ارتباط نداشتن واحدهای تحقیق و توسعه قوی و فعال در کارخانه ها است.

وی خاطر نشان کرد: در صورت امکان سازمان فنی و حرفه شرایطی را فراهم کند که اساتید بتوانند به صورت خاص از دوره های فنی این سازمان استفاده کنند و دوره های آموزشی عملی ببینند البته این دوره ها باید مخصوص اساتید برگزار شود.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه شاهرود گفت: با برگزاری این دوره ها اساتید نیز از نظر فنی و عملی رشد می کنند و می توانند مباحث را با دید عملی تر به دانشجویان منتقل كنند؛ یکی ازمشکلات اساتید این است که اکثر دروس و مباحثی را که فرا گرفته اند علمی است و مباحث عملی در آنها کمتر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها