سومین یادواره لاله های عاشورایی شهرستان مهریز در روستای مدوار برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۴۴۵۳۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: نشست خبری این یادواره با حضور مسئولان و همچنین اصحاب رسانه در بسیج رسانه این شهرستان برگزار شد.

در این نشست ابتدا جانشین سپاه ناحیه مهریز در سخنانی به اهمیت مقام شهید و شهادت و برگزاری اینگونه یادواره ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد.

در ادامه مسئول یادواره لاله هایی عاشورایی شهرستان مهریز گفت: این یادواره به یاد 72 شهید بخش مرکزی مهریز از روستاهای مختلف برگزار می شود.

تقی حیدری افزود: این یادواره برای سومین سال در روزهای 14 و 15 مرادماه در حسینیه بزرگ روستای مدوار و همراه با برنامه های مختلف برگزار می شود.

وی ادامه داد: در طول برگزاری این یادواره با حضور خانواده های شاهد و ایثارگران، مسئولان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار برنامه های مختلفی پیش بینی شده است.

وی گفت: سخنرانی و مداحی از کشور و همچنین استان یزد و ذکر خاطرات نیز در کنار برپایی نمایشگاه های فرهنگی و نظامی نیز صورت می گیرد.

در ادامه مسئول اجرایی این یادواره در روستای مدوار خاطر نشان کرد: سومین یادواره لاله هایی عاشورایی به یاد 72 شهید روستاهای میرک آباد، عصمت آباد، خورمیز سفلی و علیا، حسین آباد، باغ دهوک و مدوار است.

سید کاظم حسینی خاطر نشان کرد: حسینیه حضرت ولی عصر(عج) برای میزبانی و برگزاری این یادواره عظیم در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات