قائم‌مقام بیمه مرکزی با حکم وزیر اقتصاد منصوب شد

با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی، پرویز خوشکلام خسروشاهی به سمت قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.
کد خبر: ۸۵۴۴۶۹۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی، با صدور حکمی پرویز خوشکلام خسروشاهی را به سمت قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

متن حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی به این شرح است:

«جناب آقای پرویز خوشکلام خسروشاهی؛ نظر به تعهد، تخصص و تجربه جناب عالی و با عنایت به ماده 19 قانون تأسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بیمه گری و اختیار حاصل از تصمیم مورخ 10 خردادماه 91 هیأت وزیران، به موجب این حکم به سمت قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید؛ امیدوارم در سایه عنایت پروردگار بلندمرتبه، با همفکری و همدلی کارکنان کوشای بیمه مرکزی و همکاری با نهادهای تخصصی مرتبط، در نیل به اهداف و برنامه های محوله و پیشرفت و تعالی همه جانبه مادی و معنوی دولت تدبیر و امید، پیروز و سربلند باشید.

همکاری، همدلی و همراهی در این مأموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است. عزت، توفیق و سربلندی جناب عالی را در انجام مأموریت های محوله از خداوند منان مسألت می‌نمایم».

بنابراین گزارش پرویز خسروشاهی دانش آموخته علوم اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی است و مسئولیت‌هایی مانند معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، دبیر کمیته پیگیری و ارزیابی تحقق چشم‌انداز بیست ساله کمیسیون چشم‌انداز مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس کمیسیون تخصصی شورای عالی بیمه، سرپرست معاونت طرح و توسعه بیمه مرکزی و مدیریت امور برنامه‌ریزی بانک توسعه صادرات را بر عهده داشته است.

ارسال نظرات