عضو شورای شهر خرم آباد گفت: شهرداری خرم آباد عدالت را در اجرای پروژه های شهری رعایت کند.
کد خبر: ۸۵۴۴۷۶۹
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، عزیزپور در جلسه شورای شهر خرم آباد که با حضور شهردار این شهر در محل شورا برگزار شد، با بیان اینکه سوال اهالی ساکن در منطقه 3 خرم آباد از شهرداری این است که شهرداری این شهر چه طرح عمرانی را جهت اجرا در این منطقه دارد گفت: شهرداری خرم آباد هیچ طرح عمرانی را برای اجرا در منطقه 3 خرم آباد ندارد و با این حال انتظار داریم که عدالت در اجرای پروژه های شهری توسط شهرداری خرم آباد رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از اهالی منطقه 3 خرم آباد اعتراض دارند که چرا طرح عمرانی در این منطقه توسط شهرداری اجرا نمی شود افزود: متاسفانه مناطق شهری خرم آباد نیز به طور سنتی بین اعضای شورا تقسیم شده است و هر یک از اعضاء در محله ای که ساکن هستند تعصب آن می کشند و این جای تاسف دارد.

عضو شورای شهر خرم آباد انتظاری که از شهرداری داریم این است که مناطق شهری خرم آباد را در اجرای پروژه های عمرانی به صورت عادلانه ببیند.

عزیزپور بیان کرد: تنظیف و فضای سبز کار ذاتی شهرداری است و با این شهرداری خرم آباد نیز به نحو احسن این کار را در دست اقدام دارد اما مطالبات مردم بیش از این است.

ارسال نظرات