خبرهای داغ:
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

عدم برنامه ریزی درست منابع زیرزمینی باعث بروز مشکلات اقتصادی شده است

بعد از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی عدم برنامه ریزی درست منابع زیرزمینی و روی زمینی باعث بروز مشکلات اقتصادی در کشور شده است.
کد خبر: ۸۵۴۴۷۷۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام صفایی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا صبح امروز در همایش سیاسی سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) که در حسینیه تیپ82برگزار شد ضمن آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان بیان کرد: با وجود اینکه ما 10 درصد از ذخایر زیرزمینی دنیا را داریم هنوز دچار مشکلات اساسی در کشور هستیم.

حجت الاسلام صفایی افزود: در آمریکا برخلاف ادعای دموکراسی که دارند 2حزب وجود دارد که مقام ریاست جمهوری مثل توپ بین این دو حزب جابجا می شود و هرکدام که رای می آورند برنامه صد ساله ای که به تصویب رسانده اند را دنبال می کنند و در ساختار اداری دست به جابجایی های زیاد نمی زنند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا بیان داشت: از اول پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون آمریکا کینه و دشمنی خود را با ایران ادامه داده اند چرا که سیاست ها با تغییر ریاست جمهوری تغییر نمی کند.

وی گفت: ولی ما در ایران اینگونه برخورد نمی کنیم و برنامه ریزی خوبی نداریم به همین خاطر است که ما در جامعه فقر داریم و از نظر زیرساخت ها با مشکل مواجه هستیم.

حجت الاسلام صفایی در تعریف مفهوم برنامه ریزی در مدیریت گفت: مفهوم مدیریت این است که مسئولان با ید بیندیشند که در کشور چه شرایط و امکاناتی دارد و متناسب با امکانات و شرایط برای پیشرفت کشور برنامه ریزی می کنند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ابراز کرد: کشور ما دارای ویژگی های منحصر به فردی است که ما رابا سایر کشورها متمتیز کرده است و اولین ویژگی آن این است که ما 15 کشور همسایه داریم که یکی از دلایل عدم تاثیری تحریم ها همین موضوع می باشد.

وی دومین ویژگی ایران را کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق دانست وافزود: تمام صادرات اروپا از شرق به غرب و تمام صادرات روسیه و کشورهای شمالی ، شمال به جنوب تنها از خاک ایران انجام می گیرد.

حجت الاسلام صفایی تصریح کرد: این کشور از نظر هوشی در رتبه های اول دنیا در ردیف کشور های مصر و هندوستان قرار دارد و 80 درصد نخبگان امریکا از این سه کشور تامین می شود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اسراف را یکی از علل هدرفت انرژی در کشور دانست و تاکید داشت: ما نبایستی بعد از گذشت 37 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی به نفت وابستگی داشتیم و این با برنامه ریزی درست و جلوگیری از اسراف و درست مصرف کردن میسر می شود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار