خبرهای داغ:
شاه امیریان
احسان و علیرضا طاهری فرد بسیجیان پایگاه مقاومت شهید میراب سپاه ثارا...(ع) شیراز؛
خبرگزاری بسیج: احسان و علیرضا طاهری فرد، برادران دو قلو که در کنکور سراسری سال 1394 رتبه های 5 و 6 رشته تجربی را بدست آورده اند، عضو پایگاه مقاومت بسیج شهید میراب سپاه ثارا...(ع) شیراز هستند.
کد خبر: ۸۵۴۴۷۹۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، احسان و علیرضا طاهری فرد، برادران دو قلو که در کنکور سراسری سال 1394 رتبه های 5 و 6 رشته تجربی را بدست آورده اند، عضو  پایگاه مقاومت بسیج شهید میراب از حوزه امام حسن مجتبی (ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارا...(ع) شیراز هستند.

* عرفان طاهری‌فرد توکل بر خداوند و برنامه‌ریزی صحیح را مهم‌ترین عامل موفقیت خود می داند.

عرفان طاهری‌فرد با بیان "با کسب رتبه تک‌رقمی خستگی کنکور سراسری از تنم بیرون رفت"  در گفتگویی اظهار داشت: کسب این موفقیت فضل خداوند بود.

موفقیت‌بسیجیان‌شیرازی در کسب‌رتبه‌تک‌رقمی کنکور سراسری+تصاویر


رتبه 6 علوم تجربی 94 در مورد تصمیمش برای انتخاب رشته نیز خاطرنشان می‌کند: "هنوز به انتخاب رشته فکر نکرده‌ام و در این فرصت که تا انتخاب رشته باقی مانده با مشورت گرفتن از دیگران و کسانی که در رشته‌های علوم تجربی ادامه تحصیل داده‌اند رشته مناسب را انتخاب می‌کنم".

وی توکل بر خداوند و برنامه‌ریزی صحیح را مهم‌ترین عامل موفقیت خود می‌داند و می‌افزاید: برای کنکور روزی 13 ساعت مطالعه مفید داشتم و برای تمام ماه‌ها و روزها از قبل برنامه‌ریزی داشتم.

طاهری‌فرد با اشاره به اینکه درس‌خواندن مشترک با برادر دوقلویش احسان که وی نیز رتبه 5 علوم تجربی کنکور 94 شده است، می‌افزاید: به‌طور یقین این درس خواندن مشترک و همفکری‌هایی که با هم داشتیم تأثیر زیادی در موفقیت ما داشته است و انرژی و امید ما را برای شرکت در کنکور دوچندان می‌کرد.

وی می‌گوید: اصلاً قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را ندارم و تحصیل در دانشگاه‌های کشور را به هر کشور دیگری ترجیح می‌دهم.

رتبه 6 علوم تجربی 94 در پایان از عدم استرس در جلسه کنکور می‌گوید و می‌افزاید: این عدم استرس برای خودم هم جای تعجب داشت و به‌راحتی سؤالات کنکور را پاسخ دادم.

 *احسان طاهری‌فرد: روز قبل از کنکور برای کسب آرامش به زیارت شاه‌چراغ (ع) رفتم.

احسان طاهری‌فرد با بیان اینکه از طریق تبریک دوستانش از رتبه خود باخبر شد اظهار داشت: با توجه به برآوردها و احتساب درصدهای کنکور فکر می‌کردم که رتبه‌ام بین 10 تا 20 شود و اصلاً انتظار رتبه تک‌رقمی را نداشتم.


موفقیت‌بسیجیان‌شیرازی در کسب‌رتبه‌تک‌رقمی کنکور سراسری+تصاویر


وی با اشاره به "هنگام شنیدن رتبه خود شوکه شده بودم" در مورد حس و حال خود در جلسه کنکور می‌افزاید: روز قبل از کنکور برای کسب آرامش به زیارت شاه‌چراغ (ع) رفتم و در هنگام کنکور نیز خدا کمک کرد و استرسی نداشتم.

رتبه 5 علوم تجربی 94 در مورد تصمیمش برای انتخاب رشته نیز خاطرنشان می‌کند: "هنوز به انتخاب رشته فکر نکرده‌ام و در این فرصت که تا انتخاب رشته باقی مانده است با مشورت گرفتن رشته مناسب را انتخاب می‌کنم".

طاهری‌فرد در مورد گذراندن دوره تحصیلات تکمیلی در خارج از کشور نیز می‌گوید: "اصلاً قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را ندارم".

وی با ابراز رضایت از تدریس معلمان دبیرستان خود می‌افزاید: در هیچ کلاس کنکور و فوق‌برنامه‌ای شرکت نکرده است.

رتبه 5 علوم تجربی 94 با بیان اینکه برای آمادگی در کنکور روزی 13 ساعت مطالعه مفید داشته است، می‌افزاید: مهم‌ترین عامل موفقیت خود را توکل بر خدا می‌دانم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها