فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

شناسایی 92 شهید شاخص در استان چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از شناسایی 92 شهید شاخص استان خبر داد و گفت: طومار چندهزارمتری میثاق با ولایت به امضای مرم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری رسیده است.
کد خبر: ۸۵۴۴۷۹۸
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) در نشست برنامه‌ريزي كنگره ملی شهداي استان چهارمحال و بختیاری گفت : تاکنون 500 هزار سند از اسناد 2 هزار و 437 شهید شناسایی شده در استان جمع آوری شده است و از این بین 92 شهید شاخص از جمله شش امیر ، 51 سردار، 28 فرمانده و هفت سرافراز انتخاب شده است .

سردار رضا محمد سلیمانی افزود : در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این گنگره 22 کمیته و 13 کارگروه تشکیل شده است که برای اجرای هر چه باشکوه تر این کنگره در 7 روز برنامه ریزی می کنند که روز نخست این کنگره عظیم افتتاحیه و 6 روز دیگر برنامه های فرهنگی و نمایشی اجرا خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه کنگره ملی بیش از 2400شهید استان در 15 مهرماه سال جاری همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری برگزار می شود تصریح کرد: طومار میثاق با ولایت با چند هزار متر طول تهیه شده که هم اکنون در شهرستان های استان در حال گردش است تا به امضای مردم ولایت مدار استان در آید و همچنین به همراه این طومار کوچکترین کتابت قرآن کریم که در استان تهیه شده است خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم خواهد شد .

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون در رابطه با شهدای استان 105 عنوان کتاب تهیه شده و سعی بر این است این تعداد را به 150 عنوان کتاب برسانیم، همچنین در مرکز استان 5 تمثال و نماد کنگره شهدا و در دیگر شهرستان ها یک نماد این کنگره نصب خواهد شد .

در این جلسه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار چهارمحال و بختیاری و مدیران و مسئولین 13 کارگروه تخصصی و 22 کمیته ستاد کنگره ملی شهدای استان، اولین نسخه نشریه فرهنگی ستاره های درخشان و پایگاه اینترنتی ستاد کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری به آدرس http://chbkongereh.ir/ رونمایی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار