امام جمعه سرفاریاب گفت: شهر سرفاریاب ماشینی جهت حمل زباله ندارد و همه زباله‌ها در جلوی منازل جمع‌آوری شده که تهدید علیه بهداشت عمومی است و در آینده نه چندان دور تبدیل به زباله‌دان می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۴۸۴۸
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

حجت‌الاسلام سیدفرج‌الله پژمان در نشست شورای اداری چرام با اشاره به نامه امام علی (ع) به محمدبن‌ ابی‌بکر در مدت حکومت مصر و با بیان اینکه سفارش مولا علی رفتار توام با فروتنی و خوشرویی با مردم بود، اظهار کرد: در این نامه سفارش امیرالمومنین این بود که همه با یک چشم و یکسان دیده شوند اما گاهی در شهرستان چرام بین مسئولان دیده می‌شود که بحث تفکیک قومیتی پیش می‌آید.

امام جمعه سرفاریاب در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکلات شهر سرفاریاب، مستقل نبودن ادارات سرفاریاب را یکی از این مشکلات دانست و عنوان داشت: ما مسئول هستیم بنابراین باید خدمت‌گذار مردم بوده و همه را یکسان ببینیم و کاری به سرفاریاب و چرامی بودن نداشته، بلکه در انجام وظیفه خود پیشگام باشیم.

وی با متذکر شدن این مطلب که هوای نفس انسان را از عرش به فرش می‌کشاند به پست دوستی برخی مسئولان اشاره داشت و خاطرنشان کرد: این صندلی‌ها اگر به کسی وفا داشت، مسئولان قبلی را در جای خود ماندگار می‌گذاشتند.

پژمان در بخش بعدی از سخنان خود، کمبود امکانات در دفتر امام جمعه این شهر را از دیگر مشکلات شهر سرفاریاب عنوان کرد و با بیان اینکه مشکل انرژی هسته‌ای رفع شد و مشکل مینی‌بوس در سرفاریاب هنوز برطرف نشده است، بیان داشت: شهر سرفاریاب ماشینی جهت حمل زباله ندارد و همه زباله‌ها در جلوی منازل جمع‌آوری شده که تهدید علیه بهداشت عمومی است و در آینده نه چندان دور تبدیل به زباله‌دان می‌شود.

ارسال نظرات