مدیر آموزش و پرورش شهرستان قروه گفت: هجرت 3 طرحی برای تزریق روحیه جهادی، خودباوری و شادابی است.
کد خبر: ۸۵۴۴۸۴۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزار یبسیج از کردستان، حسین الماسی در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 که در هنرستان فنی و حرفه‌ای تلاش قروه برگزار شد، اظهار داشت: طرح هجرت دانش‌آموزی یکی از بهترین و ارزشمندترین برنامه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، تربیتی و تبلیغی برگرفته از منویات و تدابیر راهگشای مقام معظم رهبری است.

وی افزود: هدف از طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف و گوناگون مرمت و زیباسازی فضاهای آموزشی، تعمیر و تجهیز امکانات موجود علمی، آموزشی و سخت‌افزاری است.

مدیر آموزش و پرورش قروه در ادامه به نقش دانش‌آموزان در تحقق اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین نقشی که دانش‌آموزان می‌توانند ایفا کنند، کمک به رشد علمی کشور است که با درس خواندن، پژوهش و تحقیق میسر می‌شود.

وی از کسب رتبه‌ای برتر کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان این شهرستان در کنکور سراسری امسال خبر داد و گفت: بسیاری از دانش‌آموزان توانسته‌اند رتبه‌های زیر 100 و هزار کسب کنند که این افتخاری برای شهرستان است.

مدیر آموزش و پرورش قروه در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت تیم هسته‌ای در مذاکرات وین پرداخت و افزود: در این مذاکرات جمهوری اسلامی ایران بدون جنگ و با دیپلماسی توانست به حقوق حقه ملت دست پیدا کند.

وی با تقدیر از تیم هسته‌ای از آنان به عنوان سرداران عرصه دیپلماسی نام برد و افزود: مهم‌ترین رسالت حاکمان جامعه بر اساس نامه امام علی (ع) به مالک اشتر، رساندن جامعه به صلاح، رستگاری و آبادانی است.

ارسال نظرات