امام جمعه قلعه‌‌رئیسی گفت: آموزش و پرورش از مختلط شدن مدارس دانش‌آموزان دختر و پسر متوسطه جلوگیری کند.
کد خبر: ۸۵۴۴۸۵۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در نشست شورای آموزش و پرورش عنوان کرد: افراد نخبه و توانمندی در سطح چاروسا وجود دارد که باید از این افراد به خوبی استفاده شود.

امام جمعه قلعه‌رئیسی بیان کرد: نیروی به کارگیری شده در مدارس یا اداره و نهادی باید تمام ویژگی‌های یک مدیر را داشته باشد، باید از مدیری که دارای شایسته‌سالاری، تعهد و تخصص است، استفاده کرد.

وی با بیان اینکه امامان جمعه مسئولیت اجرایی در یک منطقه نیستند یادآور شد: امامان جمعه وظیفه حمایت و تذکر دادن در کارهای اجرایی را دارد و اگر امام جمعه ببیند که مسئولی از وظیفه‌ای که دارد پیشروی می‌کند به آن تذکر می‌دهد.

صلواتی با انتقاد از اجرایی شدن طرح اوقات فراغت در مدارس تصریح کرد: برای برپایی طرح اوقات فراغت در مدارس باید از معلمانی استفاده کرد که مرتبط با رشته و تجربه یک معلم است.

امام جمعه قلعه‌رئیسی تاکید کرد: طرح اوقات فراغت یکی از طرح‌های بسیار موفق در کشور است ولی باید از ظرفیت‌های معلمانی که توانایی بیشتری دارند در رشته‌های طرح استفاده کرد.

وی خواستار مختلط نشدن بسیاری از مدارس دخترانه و پسرانه در سطح منطقه شد و از آموزش و پرورش خواست که از مختلط شدن دانش‌آموزان دختر و پسر در مدارس جلوگیری شود.

ارسال نظرات