رئیس شورای قضایی استان عنوان کرد: در اجرای قانون و خدمت به خلق با هیچکس تعارف نداریم و اگر مدیری نتواند مسئولیتش را به خوبی اجرایی کند باید پست سازمانی اش را ترک کند.
کد خبر: ۸۵۴۴۸۵۵
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
به گزارشبسيج به نقل از روابط عمومي دادگستري استان حجت الاسلام غلامرضا مزارعی، رئیس کل دادگستری استان در جلسه پیشگیری از وقوع جرم که با حضور مسئولان اجرایی استان برگزار شد، افزود: مَثَل طبل زیر گلیم زدن، حال و روز برخی مصوبات جلسات اداری در استان کهگیلویه وبویراحمد است، مصوبات نوشته می شود، ولی در اجرا کسی نیست بار را بر دوش بگیرد و اینکه کارها در این استان پیش نمی رود ناشی از بی مسئولیتی برخی از مدیران است.

وی در این جلسه به مسئولان اجرایی حاضر در جلسه هشدار داد در صورتی که مصوبات جلسات پیشگیری از وقوع جرم اجرایی نشوند، علیه مسئول مربوطه اعلام جرم می کند.

مزارعی بیان کرد: قرار نیست هر روز جلسه تشکیل دهیم، مصوبات بنویسیم ولی هیچ کاری انجام نشود، با این وضعیت، اگر مصوبات انجام نشود جلسات پیشگیری از وقوع جرم حذف می شود و راهکار دیگری برای حل مشکلات پیدا می کنیم.

وی با تصریح این موضوع که برای توسعه استان و گریز از مشکلات موجود، زمان خیلی کوتاه است، اظهار کرد: اگر مصوبات اجرا نشود و سازمان متولی، مصوبات را اجرا نکند علیه آن مسئول اعلام جرم می کنیم، بنابراین در همه جلسات، مدت زمان اجرای مصوبات مشخص شود و مسئول آن سازمان می بایست پاسخگو باشد.

در اجرای قانون و خدمت به خلق با هیچکس تعارف نداریم

رئیس شورای قضایی استان عنوان کرد: در اجرای قانون و خدمت به خلق با هیچکس تعارف نداریم و اگر مدیری نتواند مسئولیتش را به خوبی اجرایی کند باید پست سازمانی اش را ترک کند.

وی ابراز داشت: چگونه در طول دو سال، سه وانت میوه فروش تعدادش به 700 مورد می رسد، پس معلوم است اداره متولی در این مدت تعطیل بوده و تلاشی برای سازماندهی این عمل غیرقانونی انجام نداده است.

در ادامه این جلسه معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه وبویراحمد نیزگفت: هم اکنون مسائلی چون میوه فروشی به صورت غیرقانونی، کشتار حیوانات و پرندگان به شیوه غیرمجاز و عرضه قلیان و تنباکوی غیر استاندارد در فروشگاههای مواد غذایی از مهم ترین موارد تهدیدکننده بهداشت و سلامت استان است.

الماس گشتاسبی،افزود: با حمایت از ضابطین قضایی در کشتارگاه ها و همچنین نصب دوربین مدار بسته می توانیم به عرضه گوشت سالم به مردم سلامت و امنیت بهداشت عمومی را تأمین کنیم.

گشتاسبی با انتقاد از رویه شهرداری یاسوج گفت: اگر شهرداری بخواهد تنها 60 وانت میوه فروش را ساماندهی کند 640 مورد باقی مانده را چگونه مدیریت می کند و این در حالی است که میوه های گرما زده ، ارزان و بی کیفیت همچنان با بر هم زدن بازار، راه را برای رفتارهای غیرقانونی هموار می کند.

 مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبوراحمد نیز با هشدار نسبت به خرید گوشت غیر بهداشتی از سوی هم استانی ها گفت: آنفولانزای مرغی و تب کریمه با تغییر ژن و تبدیل شدن به بیماری های انسانی می تواند بسیار خطرناک باشد و برای مقابله با این تهدید، مردم نباید از کشتارگاه های سر راهی و غیرمجاز گوسفند و مرغ خرید کنند.

  دکتر عبدالله بهمنش، افزود: آنفولانزای مرغی و تب کریمه هر دو از حیوان به انسان منتقل می شود و بایسیتی با خرید از کشتارگاههای مجوزدار راه خطر را بر این تهدید ببندیم.

ارسال نظرات