بهره‌مندی مردم گرمی از دستگاه سونوگرافی پيشرفته/ پيگير جدی تغيير محل دفن زباله هستيم

رئیس دانشکده پرستاری گرمی گفت: دستگاه الکتروشوک، رادیولوژی پرتابل و سونوگرافی با بهره‌مندی از استاندارد روز خريداري و تحویل بیمارستان ولایت شده است.
کد خبر: ۸۵۴۴۸۷۵
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

دکتر مجید محمدغریبانی رئیس دانشکده پرستاری و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مغاندر گفتگو با خبرگزاری بسیج از گرمیگفت: یکی از معظلات چندین ساله شهرستان گرمی بحث کشتارگاه بود که با تلاش و توجه همه عوامل ذیربط و با بهسازی‌هایی که انجام گرفت در نهايت با دریافت صلاحیت بهداشتی این مشکل در سال‌جاری حل شد.

وي در ادامه با بيان اينكه محل دفن زباله مشکل اساسی بهداشتی شهرستان محسوب می‌شود؛ گفت: با گذشت مهلت دو ماهه از زمان مقرر براي تغيير محل دفن زباله و با وجود پیگیرهای مکرر و مکاتبه با ادارات مربوطه متاسفانه هنوز اين مسئله حل نشده كه بطور جدي پيگير اين موضوع هستيم.

وي افزود: با توجه به تصميمات گرفته شده در شوراي سلامت مقرر شد حداقل تا تعین محل مناسب جديد، دفن زباله در محل فعلی با کمی خاکبرداری وگودسازی و با رعايت اصول دفن انجام گيرد تا هنگام وزرش باد زباله بصورت سرگردان درکنارجاده قدیم گرمی - اردبیل كه چهره اين منطقه را زشت مي‌كند پخش نشود.

دکتر غریبانی ادامه داد: در خصوص تامین جراح عمومی برای بیمارستان ولایت مکاتبات زیادی با ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل انجام شده و در دیدارهای حضوری كه با وي داشتيم در نهایت قرار شد یکی از متخصصان منطقه تا تامین متخصص جراح عمومی كه به زودي حل خواهد شد در اين بیمارستان ادامه فعاليت نماید.

وي خاطرنشان کرد: با تلاش و‌ پیگیری‌های مکرر چندین مورد تجهیزات اداری و پزشکی از جمله دستگاه الکتروشوک، دستگاه رادیولوژی پرتابل و دستگاه سونوگرافی با آخرین استاندارد روز خريداري و تحویل بیمارستان ولایت شهرستان مغان شده است و در روزه‌های آینده با نصب و راه‌اندازی این تجهیزات توسط نمایندگی شرکت‌ها شاهد بهره‌برداری خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار