هتل شهریار بیله سوار تبدیل به هتل بیبمارستان می شود

فرماندار بیله‌سوار : با مشارکت بخش خصوصی قرار است یک هتل بیمارستان مجهز در این شهرستان مرزی اجرایی و تجهیز شود تا گردشگران و مسافران از این ظرفیت بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۸۵۴۴۸۸۶
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، آرام حلیم، فرماندار شهرستان بیله سوار در جریان بازدید از برخی تاسیسات گردشگری در شهرستان مرزی بیله‌سوار اظهار کرد: این شهرستان بیشترین مرز را با جمهوری آذربایجان دارد که به دلیل داشتن گمرک بین‌المللی و پایانه مرزی کریدور اصلی ورود اتباع آذری و رونق صادرات و تجارت خارجی به شمار می‌رود.

وی نقش مهم و اساسی حضور بخش خصوصی را در توسعه گردشگری و رونق اقتصادی این منطقه یادآور شد و گفت: شهرستان بیله‌سوار با داشتن بازارچه مرزی، بناهای تاریخی نظیر کاروانسرای شاه عباس، یادمان شهدای سربازان گمنام، قلعه قیزقلعه‌سی، مدرسه تاریخی برجای مانده از عصر پهلوی، شکارگاه و پارک جنگلی و مناطق نمونه گردشگری متعدد در کنار توان بالای گردشگری طبیعت بستر خوبی برای حضور و بالا رفتن توانمندی‌های بخش گردشگری و حضور مسافران و میهمانان بیشمار در این شهرستان مرزی است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار ورود 3 هزار اتباع آذری را از جمهوری آذربایجان با مقاصد گردشگری سلامت و تامین مایحتاج ضروری‌شان و همچنین گردشگری سیاحتی و زیارتی یادآور شد و افزود: ما سعی داریم کیفیت ارائه خدمات به این مجموعه‌ها را افزایش دهیم.

حلیم با اشاره به حضور 4 هزار گردشگر داخلی و خارجی در این شهرستان در تعطیلات عید فطر تصریح کرد: بیش از 1000 نفر از آنها در هتل‌ها و میهمان‌پذیرهای این شهر و همچنین خانه‌های استیجاری اقامت کردند و بیشترین محل بازدید گردشگران و مسافران بازارچه مرزی گمرک بیله‌سوار بوده است.

این مسئول یادآور شد: در تعطیلات تابستانی ستاد خدمات سفر به حال آماده‌باش درآمده تا پایان این فصل با برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌هایی که انجام می‌دهد بستر خوبی را فراهم بیاورد تا گردشگران و توریسم خارجی بتوانند از فضاها و بسترهای به وجود آمده، استفاده کنند.

وی همچنین اهمیت ساخت هتل بیمارستان مجهز و مدرن را در این شهرستان یادآور شد و گفت: هتل شهریار این شهر که بلااستفاده باقی مانده، قرار است با همکاری بخش خصوصی به عنوان هتل بیمارستان تجهیز شده و امکان استفاده از این ظرفیت برای گردشگران خارجی فراهم آید.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار در پایان سخنان خود بیان کرد: ما بر این باور هستیم که از شرایط کنونی کشور باید در توسعه صنعت گردشگری و صنایع مرتبط با آن با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بهتر و بیشتر استفاده کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار