خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، گفت: ایران از قدرت نظامی و دفاعی بالایی در منطقه برخوردار است.
کد خبر: ۸۵۴۴۸۹۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار بهمن ریحانی در مراسم افتتاح گردان امام حسین (ع) شهرستان قصرشیرین در جمع بسیجیان اظهار کرد: امروز بخشی از جهان در یک طرف و جمهوری اسلامی ایران در طرف دیگر مذاکره است و این بواسطه قدرت نظامی و دفاعی نظام اسلامی است.

به گفته سردار ریحانی، آمریکا در هیچ دوره از تاریخ با یک کشور پای میز مذاکره ننشست و در عراق، ویتنام و افغانستان با زبان زور و جنگ و خونریزی سخن گفته است.

وی اظهار کرد: شرایط بسیار حساس و اثرگذاری بر جهان حاکم است و ایران اسلامی مقتدرتر از هر زمانی به برکت خون شهدا و تعهد مردم با زبان دیپلماسی سخن می گوید.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه، گفت: تا زمانی که بر اساس اصول خود در مسیر شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنیم به پیروزی می رسیم و همه تهدیدها برای ما به سرافرازی تبدیل خواهد شد.

وی بیان کرد: زمانی که لانه جاسوسی آمریکا در اوایل انقلاب تسخیر شد عده ای هراس و نگرانی داشتند اما امام راحل از آن بعنوان انقلاب دوم تعبیر کردند و هیمنه پوشالی آمریکا را شکستند.

سردار ریحانی گفت: در هشت سال دفاع مقدس هم مردم با لبیک به ندای امام راحل وارد عرصه شدند و براساس تعهد دینی و انقلابی خود از هر آیین و مسلکی به دفاع از کشور پرداختند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اضافه کرد: در مباحث هسته ای به پیروزی های خارج از تعهد دست می یابیم و هر چند که امروز با دشمن در حال مذاکره هستیم اما آنها از دشمنی با ما دست بر نمی دارند.

ریحانی با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در مورد امریکا، گفت: آمادگی برای دفاع از شاخصه های نظام اسلامی است و باید همانند دوران دفاع مقدس آماده باشیم تا دشمن جرات تهدید کشور را نداشته باشد.

وی گفت: تشکیل گردان امام حسین (ع) شهرستان قصرشیرین تنها در راستای تقویت بنیه های دفاعی شهرستان است و قرار نیست اتفاق خاصی بیفتد.

این فرمانده ارشد نظامی با بیان اینکه این شهرستان تجربه دفاع در هشت سال جنگ تحمیلی را دارد، افزود: گردان امام حسین (ع) از بهترین، آماده ترین و مجهزترین گردانهای لشکر مردم پایه 29 نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خواهد بود.
ارسال نظرات