عضو شورای شهر اردبیل گفت: باید جمع‌آوری پسماند در اردبیل براساس شیوه‌های مدرن انجام شود.
کد خبر: ۸۵۴۴۸۹۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ولی نعمتی، عضو شورای شهر اردبیل در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه با حضور شهردار جدید در رأس شهرداری اردبیل شاهد این موضوع بودیم که حقوق کارکنان و کارگران شهرداری بعد از مدت‌ها در وقت معین پرداخت شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: شهر اردبیل به عنوان مرکز استان، سالانه میزبان تعداد زیادی از مسافران است که خاصیت مهاجرپذیری نیز در این شهر وجود داشته و هر روز شاهد افزایش جمعیت شهر هستیم که برخی از مشکلات و مسائل شهرداری اردبیل با توجه به این موضوع باید بازنگری شود.

عضو شورای شهر اردبیل افزود: برای ارائه خدمات شهری و عمرانی قابل قبول در اردبیل نیازمند برنامه‌ریزی مناسب هستیم چرا که این شهر به عنوان یک کلان شهر تلقی می‌شود و با توجه به اهمیت این موضوع باید بتوانیم پاسخ‌گوی نیاز‌های مردم باشیم.

نعمتی تصریح کرد:‌ با تغییر در روش کار و نیز تقسیم امور با تشکیل کارگروه‌های مختلف می‌توانیم فعالیت‌های شهرداری را چابک‌سازی کنیم که در این راستا شهرداری می‌تواند از ظرفیت‌های شورای شهر اردبیل بهره‌مند شود.

وی بیان کرد: باید در منابع مالی شورا و شهرداری تجدیدنظر شود و برای شهرداری منابع درآمدی پایداری تعریف کنیم و این منبع درآمد به صورت تخصصی بازنگری و مورد استفاده قرار گیرد.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: یکی از راه‌های کسب درآمد این است که بتوانیم یک جاذبه دست‌ساز و غیرطبیعی برای المان گردشگری شهر اردبیل تعریف کنیم تا یک منبع درآمد مناسب برای شهر ایجاد شود.

نعمتی با اشاره به مشکلات جمع‌آوری پسماند در اردبیل افزود:‌ باید شیوه‌های مدیریت و جمع‌آوری پسماند در اردبیل بازنگری شود و برای این کار از روش‌های مدرن استفاده کنیم که دعوت برای همکاری مردم به طوری که تفکیک از مبداء صورت بگیرد، کمک شایانی به این کار می‌کند.

ارسال نظرات