تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری مطالبه اصلی مردم از شهرداری اردبیل است

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شهرداری باید قبل از اتمام فصل کاری اقدام به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام کند چرا که این موضوع مطالبه اصلی مردم از شهرداری اردبیل است.
کد خبر: ۸۵۴۴۸۹۷
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ذکی‌اله خوشبخت، رئیس شورای شهر اردبیل در هشتاد و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار داشت: باید برای ایجاد محیط مناسب شهری و نیز توسعه عمران وآبادانی شهر،‌ تعامل مناسبی بین شهرداری و شورای شهر وجود داشته باشد که شورای شهر اردبیل با تمام توان شهردار جدید اردبیل را در انجام ماموریت خود یاری می‌کند.

وی گفت: خوشبختانه توسعه عمران و آبادانی فضای شهری مورد توجه همه اعضای شورای شهر دوره چهارم بوده است که در سال‌های گذشته اقدامات مناسبی در اردبیل صورت گرفته ولی در اجرای برخی پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی مشکلاتی وجود داشته است.

رئیس شورای شهر اردبیل افزود: شهردار جدید و شهرداری اردبیل باید بتواند با تعامل با سایردستگاه‌های اجرایی برای حل این مشکلات چاره‌اندیشی کند که تعامل همه جانبه یکی از فاکتورهای مهم ساختن شهری زیبا و آباد است.

خوشبخت تصریح کرد: شورای دوره چهارم در طول مدت خدمت خود، تعامل بسیار مناسبی با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان داشته است و از این موضوع می‌توان به عنوان یکی از نقاط قوت شورای اسلامی شهر اردبیل یاد کرد که قطعا با تعامل اجرای امور تسهیل می‌یابد.

وی بیان کرد:‌ باید اجرای برنامه تصویب شده برای شهرداری در سال 94 به دقت اجرا شود که بر همین اساس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری نیز باید در اولویت باشد چرا که این موضوع یکی از مطالبه‌های اصلی مردم از شهرداری اردبیل است.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: پروژه پل قدس و پل آقا باغر از جمله پروژه‌هایی است که اجرای آن‌ها به تعویق افتاده و از شهرداری انتظار می‌رود که اجرای این پروژه‌ها را هرچه سریعتر آغاز کند.

خوشبخت افزود: بازگشایی معابر شهری در نقاط پردد شهر اردبیل یکی دیگر از موضوعاتی است که باید مورد توجه باشد که انجام این کار قطعا موجب کاهش ترافیک در سطح شهر می‌شود.

ارسال نظرات