کشتی‌گیران خردسال مازنی در کشور درخششیدند

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران از درخشش کشتی‌گیران آزاد و فرنگی‌کار خردسال مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۴۹۴۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

 

 

 


 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، سلمان قادری با اشاره به درخشش کشتی‌گیران خردسال مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی کشور، گفت: در این مسابقات تیم کشتی آزاد و فرنگی مازندران به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان کشور شدند.

 

وی از کسب 14 مدال توسط کشتی‌گیران آزاد و فرنگی‌کار خردسال مازندرانی در این مسابقات خبر داد و اظهار کرد: 9 کشتی‌گیر در رشته آزاد و پنج کشتی‌گیر در رشته فرنگی از مازندران موفق به کسب مدال شدند.

 

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران درباره افتخارآفرینی کشتی‌گیران خردسال مازندرانی در رشته آزاد، افزود: سینا رشیدی در وزن 30 کیلوگرم، علیرضا تیمورنژاد در 32 کیلوگرم، آرمین حبیب‌زاده در 35 کیلوگرم، امیرمنصور قمی در 38 کیلوگرم، امیررضا روشن‌علی در وزن 85 کیلوگرم به عنوان کشتی‌گیران مازندرانی با برتری مقابل حریفان قهرمان شدند.

 

قادری با اشاره به عنوان دومی امیرحسین تمنالو در وزن 42 کیلوگرم و ابوالفضل فضل‌الله‌زاده در 73 کیلوگرم از مازندران، اظهار کرد: یوسف بوداغی در وزن 42 کیلوگرم، سید رضا هاشمی در 53 کیلوگرم نیز به عنوان دو کشتی‌گیر مازندرانی موفق به کسب عنوان سومی شدند.

 

وی درباره کسب مدال توسط کشتی‌گیران خردسال مازندرانی در رشته فرنگی، بیان کرد: امیرمحمد آخوندزاده در وزن 30 کیلوگرم، عرفان آرایی‌بندی در 47 کیلوگرم و فردین هدایتی در 73 کیلوگرم با برتری مقابل تمامی حریفان قهرمان شدند.

 

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران بیان داشت: همچنین سید مصطفی ریحانی دیگر کشتی‌گیر مازندرانی در وزن 53 کیلوگرم به مقام سومی دست یافت.

 

قادری با اشاره به قهرمانی و نایب قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی خردسالان مازندران در این مسابقات خبر داد و افزود: تیم کشتی آزاد مازندران با 92 امتیاز قهرمان شد و تیم کشتی فرنگی مازندران نیز با 73 امتیاز نایب قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

 

وی در پایان از سطح بالای این پیکارها خبر داد و گفت: مسابقات کشتی آزاد خردسالان به میزبانی خرم‌آباد و مسابقات کشتی فرنگی در خوزستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار