خبرهای داغ:
مدیر بخش مسکن شرکت عمران شهر صدرای شیراز گفت: هشت هزار و 300 واحد مسکن مهر بزودی و در سه مرحله در این شهر جدید به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۵۴۴۹۷۵
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، محمد پرهام افزود: این واحدها در مقطع کنونی پیشرفت بیش از 86 درصدی دارند و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسند.

مدیر بخش مسکن شرکت عمران شهر صدرا گفت: در نخستین مرحله و در پایان مردادماه امسال، یک هزار و 480 واحد مسکن مهر در این شهر جدید افتتاح می شود.

وی ادامه داد: این واحدها شامل 142 واحد از پروژه خیرین مسکن ساز، 240 واحد پروژه نوآوران معماری فارس، 450 واحد پروژه عمران مارون، 200 واحد پروژه ترکیب بنا و 448 واحد پروژه سد و عمران پارس گستر است.

پرهام رشد متوسط ماهیانه کل پروژه های مسکن مهر در شهر صدرا را شش دهم درصد دانست و گفت: بیش از دو هزار و 200 واحد مسکن مهر از ابتدای امسال تاکنون در این شهر جدید به بهره برداری رسیده است. .

وی تعامل دستگاه های خدمات رسان برای تکمیل خدمات زیربنایی مجموعه های مسکن مهر در شهر صدرا را مناسب ارزیابی کرد و گفت: تامین زیرساخت های واحدهای مسکن مهر از مهمترین دغدغه های شرکت عمران شهر صدرا است و تاکنون دستگاه های خدمات رسان همکاری های لازم را در این زمینه داشته اند.

مدیر بخش مسکن شرکت عمران شهر صدرا گفت: با این وجود همچنان مشکلاتی در مرحله نهایی تحویل واحدها وجود دارد که با حمایت مسوولان رفع می شود.

** مالکان مسکن مهر نواقص واحدها را اعلام کنند/ رفع عیب می شود

پرهام در خصوص کیفیت فنی ساختمان های مسکن مهر صدرا نیز گفت: بر اساس قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، هر ساختمانی که در مجموعه شهری ساخته می شود باید قوانین نظام مهندسی و کنترل ساختمان در مورد آن رعایت شود و مسکن مهر شهر صدرا نیز از این قانون مستثنی نیست.

مدیر بخش مسکن شرکت عمران شهر جدید صدرا بیان کرد: در همه طرح های بزرگ ممکن است نواقصی بوجود بیاید که برای رفع این نواقص پیش بینی هایی انجام شده است و بر همین اساس هر واحد مسکن مهر که تحویل موقت و یا دائم شود باید بلافاصله مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی گفت: بهره برداران در صورت مشاهده نواقص باید بلافاصله موارد را به مدیریت مجموعه خود اعلام کنند تا رفع عیب شود.

بنا بر اعلام قبلی این مقام مسوول، پیش از این 11 هزار و 469 واحد مسکن مهر در شهر جدید صدرا به بهره برداری رسیده است.

به گفته پرهام، هم اینک 12 هزار و 404 واحد مسکن مهر دیگر در این شهر جدید در دست اجرا است.

شهر جدید صدرا در 15 کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها