سومین جلسه شورای اداری شهرستان بهاباد در سال 94 به یاد شهید مفقود الجسد "جلال دانش" و با حضور خانواده این شهید گرانقدر، فرماندار، بخشداران مرکزی و آسفیچ و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئولین ادارات در محل فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۴۹۷۸
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: سومین جلسه شورای اداری شهرستان بهاباد در سال 94 به یاد شهید مفقود الجسد "جلال دانش" و با حضور خانواده این شهید گرانقدر، فرماندار، بخشداران مرکزی و آسفیچ و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئولین ادارات در محل فرمانداری برگزار شد. 

فرماندار بهاباد در این جلسه با تشکر از خانواده شهید دانش بابت حضور در جلسه گفت: بحمدا... انقلاب اسلامی ما روی خون اینطور شهیدانی بنا شده است و ما باید همواره ایثار و فداکاری شهدا و خانواده شهدا را مد نظر قرار داشته باشیم.  

"عباس اقبال" با بیان اینکه کشور ایران یک جزیره ثبات در منطقه است و اگرچه دشمن خیلی تلاش می کند تا به نحوی این ثبات را از بین ببرد و قدرت ما را تضعیف کند گفت: دشمن تاکنون با تحریم ها، حمله های نظامی، ایجاد مشکلات اقتصادی و مشکلات دیگری که برای ایران به وجود آورده است می خواهد این انقلاب را از بین ببرد که خوشبختانه با استفاده از رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و خدمت خالصانه نیروهای وفادار به انقلاب موفق نشد.

وی خاطرنشان کرد: تا این انسجام، وحدت و پشتیبانی مردم از نظام و رهبری هست دشمن یقیناً روز به روز عقب نشینی می کند که جدید ترین عقب نشینی دشمن در جریان انرژی هسته ای بود.

دشمن مجبور شد انرژی هسته ای و غنی سازی ما را به رسمیت بشناسد/ افردی که مذاکره کردند دلسوز نظام بودند و هیچ کس نباید داغ تر از دلسوزان نظام و رهبری باشد

اقبال افزود: آمریکا حتی فکر نمی کرد که ایران، هسته ای شود و یک کشور در حال توسعه این ادعا را داشته باشیم که می توانیم غنی سازی داشته باشیم و جزو باشگاه هسته ای باشیم؛ ما امروز این علم را در دانشگاه های خود تدریس می کنیم و می خواهیم از این انرژی و نعمت خداوندی استفاده صلح آمیز داشته باشیم.

فرماندار بهاباد با بیان اینکه دشمن به این نتیجه رسیده است که ملت ایران راهی که رفته است بازگشتی ندارد گفت: آمریکا اعلام کرده بود اگر می توانستیم پیچ و مهره های هسته ایران را باز می کردیم؛ بحمدا... در مذاکرات هسته ای که با هدایت رهبری، تدبیر دولت و حمایت مردم انجام شد شاهد بودیم همان کسی که می خواست این کار را بکند و حتی دانشمندان هسته ای را تهدید و تعدادی از آنها را شهید کرد و نتوانست جلوی بومی سازی دانش هسته ای را بگیرد؛ امروز ما سانتریفیوژهای پیشرفته ای ساخته ایم؛ آب سنگین را خودمان شروع کردیم؛ آزمایشگاههای متعددی را ایجاد کردیم و توانستیم غنی سازی را به  20 درصد برسانیم.

وی افزود: دشمن در جلسه ای که 6 قطعنامه علیه ایران صادر کرد تا انرژی هسته ای نداشته باشیم به لطف خدا امروز شاهد هستیم قطعنامه ای را صادر کرد و انرژی هسته ای و غنی سازی ما را به رسمیت شناخت.

اقبال، با بیان اینکه بعضی از افراد ایراداتی به مسائل توافق هسته ای وارد می کنند گفت: این مسائل بستگی به دید ما دارد اگر نیمه خالی لیوان را ببینیم چیزی را از دست داده ایم؛ اگر در سطح کلی نگاه کنیم چیزی که بدست آوردیم و دشمن مجبور شد بعد از مذاکرات طولانی به ما بدهد این بود که پذیرفت ما انرژی هسته ای داشته باشیم و این یعنی به رسمیت شناختن غنی سازی ما که چیز کمی نیست.

وی افزود: افردی که مذاکره کردند افرادی بودند که دلسوز نظام بودند و حتی یک قدم هم عقب نشینی نکردند و هیچ کس نباید داغ تر از دلسوزان نظام و رهبری باشد.  

فرماندار بهاباد گفت: انشاا... جمع بندی مذاکرات هسته ای طبق قانون و روال مشخص شده ای که ما می خواهیم طی شود و انرژی هسته ای خود را گسترش دهیم.

فقط یک غاصب را به رسمیت نمی شناسیم و آن هم رژیم صهیونیستی است

اگر جایی قرار باشد حق ملت ایران ضایع شود اجازه نخواهیم داد

اقبال تصریح کرد: ما با هیچ کشوری سرجنگ نداریم و فقط یک غاصب را به رسمیت نمی شناسیم و آن هم رژیم صهیونیستی است؛ ما اهل منطق و گفتگو هستیم و اعتقاد داریم اگر قدرت ها منطق داشته باشند مذاکره بهترین روش دستیابی به راه حل مشکلات می باشد.

وی با بیان اینکه صلح بهتر از جنگ است گفت: اگر جایی قرار باشد حق ملت ایران ضایع شود اجازه نخواهیم داد و اگر بخواهند با زبان دیگری صحبت کند آزموده را آزمودن خطاست.

آب انتقالی وارد شبکه بهاباد شد و یکی از خواسته های مردم بهاباد محقق گردید

گاز رسانی یکی از مطالبات اصلی مردم بهاباد است

فرماندار بهاباد در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص پیگیری و کارهای صورت گرفته جهت رفع مشکلات اصلی شهرستان از جمله کارخانه گندله سازی، پیگیری راه اندازی بیمارستان، گازرسانی، انتقال آب انتقالی استان یزد به بهاباد و دوبانده سازی جاده پرک ـ بهاباد توضیحاتی را بیان نمود و گفت: یکی از کارهایی که به نتیجه رسید و مردم شاهد به ثمر رسیدن آن هستند آب انتقالی به بهاباد بود که علیرغم همه مشکلات به ویژه مشکلات بودجه، آب وارد منبع بهاباد شد و در حال حاضر بیش از 50 درصد آب انتقالی با آب چاهای شهرستان اختلاط و وارد شبکه شده است و انشاا... در چند ماه آینده این خصوص بیشتر خواهد شد.  

اقبال، گازرسانی را یکی از مطالبات اصلی مردم بهاباد عنوان نمود و گفت: با توجه به اینکه جمعیت بهاباد کم است 3 هزار انشعاب گاز داریم؛ اعتبار مورد نیاز خط انتقال گاز 100 میلیارد تومان می باشد که 60 درصد آن برای اجرای پروژه می باشد؛ انشاا... امیدواریم در سال جاری شروع خط انتقال گاز را داشته باشیم و در نیمه دوم شبکه داخلی شهر را همزمان شروع کنیم.

در ادامه جلسه در مورد مسائل شهرستان بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

ارسال نظرات