به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی، علی اکبر صفی پور با اشاره به جایگاه ویژه تبلیغات در عصر حاضر گفت: در دنیای کنونی نمادها و تبلیغات تقش کلیدی در فرهنگسازی و تغییر نگرش افراد دارد و تقویت هوش بصری مخاطبان باید مورد توجه صاحبان هنر و صنعت تاثیرگذار تبلیغات باشد.
وی افزود: در این راستا توجه به ایجاد برند شهری و مدیریت آن به مثابه یک ابزار راهبردی، به یک کنش مرسوم تبدیل شده است و برگزاری نخستین همایش کانون های آگهی و تبلیغاتی استان با محوریت «مدیریت برندسازی شهری» با این نگاه طراحی و اجرا شده است.
صفی پور تاکید کرد: بیتردید گذار موفق و ورود به عرصه های جهانی منوط به رشد و توسعه توان تبلیغات میباشد و براین اساس این بخش باید مورد توجه ویژه قرار گیرد که تعامل در دنیای کنونی و در صنعت تبلیغات و بازاريابي جهان، زبان حرفه ای و تخصصی می خواهد.
نخستین همایش کانون های تبلیغاتی ششم مرداد ساعت 18 در تالارپتروشیمی تبریز برگزار میشود.