نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شوراي اسلامي:

مقدمات اجرای طرح هادی در 20 روستای مراغه فراهم شده است

خبرگزاري بسيج: نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی در آیین بازدید معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از طرح هاي هادی در حال اجرای روستاهای مراغه، گفت: مقدمات اجرای طرح هادی در 20 روستای مراغه فراهم شده است.
کد خبر: ۸۵۴۵۰۲۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، مهدی دواتگری، افزود: در این تعداد روستا، عملیات جدول گذاری، زیرسازی و عقب کشی ساختمان ها انجام شده و مسئولان به دنبال جذب اعتبارهای لازم برای اجرای طرح هادی هستند.

وی اظهار داشت: تاكنون در سه روستای این شهرستان، طرح هادی در حال اجرا بوده و در پنج روستا نیز این طرح به زودی آغاز می شود.

دواتگري خاطرنشان كرد: برای اجرای طرح هادی در هشت روستای این شهرستان، 14 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و تلاش می شود تا همه این اعتبار جذب شود.

مدیر کل بیناد مسکن انقلاب اسلامی استان نيز در این آیین گفت: یک هزار و 950 روستای بالای 20 خانوار در آذربايجان شرقي وجود دارد که مطالعه طرح هادی در این روستاها در سال جاری به 100 درصد می رسد.

قربان محمدی بيان داشت: تاکنون در 650 روستا طرح هادی اجرا شده که این تعداد شامل 35 درصد روستاها بوده و تلاش می شود با جذب اعتبارهای لازم، حداقل در همه روستاهای مورد هدف مرحله نخست، طرح هادی اجرا شود.

وی اظهار کرد: در طی سال جاری 140 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی در روستاهای استان جذب شده است.

محمدرضا شاملو، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و محلی از طرح هادی روستاهای آشان، گل تپه، قراتلو، ینگجه، چلان علیا و مردق شهرستان مراغه بازدید و از نزدیک با مشکلات عمران روستایی این روستاها آشنا شدند.


 

ارسال نظرات
آخرین اخبار