خبرهای داغ:
جلیلی خبر داد

جلسه کمیسیون بودجه با سیف و طیب‌نیا درباره میزان دارایی‌های بلوکه‌شده

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از جلسه اعضای این کمیسیون با وزیر اقتصاد و رئیس‌کل بانک مرکزی برای بررسی میزان دارایی‌های بلوکه‌شده ایران در کشورهای خارجی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۵۰۴۱
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
به گزارش بسیج، اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، از جلسه اعضای کمیسیون متبوعش با مسئولان اقتصادی دولت برای بررسی میزان دارایی‌های بلوکه شده ایران خبر داد و اظهار داشت: طی هفته‌های گذشته اظهار نظرهایی متعدد در مورد میزان دارایی‌های بلوکه شده ایران در کشورهای خارجی مشاهده کردیم و اعداد و ارقام متفاوتی از زبان مسئولین کشور و نمایندگان مطرح شد.
وی برهمین اساس گفت: برای اینکه این موضوع شفاف‌سازی شود و اطلاعات واقعی را دریافت کنیم، از وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی دعوت کردیم تا روز سه‌شنبه هفته آینده در کمیسیون حاضر شوند و آخرین وضعیت دارایی‌های بلوکه شده و اطلاعاتی را که در مورد آنها دارند، در اختیار نمایندگان و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه قرار دهند.
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در پایان یادآور شد: در جلسه روز دوشنبه هفته آینده کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی قرار است گزارشی از عملکرد اصل 44 دستگاه‌هایی که مشمول واگذاری هستند، مورد بررسی قرار گیرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها