خبرهای داغ:
قاسمی:

آمریکاقابل‌اعتمادنیست/مذاکرات هسته‌ای سناریویی ازپیش طراحی شده

مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) بابیان اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست،گفت: این احتمال وجود دارد که مذاکرات هسته‌ای سناریویی ازپیش طراحی شده باشد.
کد خبر: ۸۵۴۵۰۴۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محمود قاسمی در نشست سیاسی در جمع کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع) اظهار داشت: امروز کشورهای مذاکره‌کننده با ایران، به ویژه آمریکا غیرقابل اعتماد هستند و نمی توان روی توافق با آن حساب باز کرد.

وی با اشاره به موضوع مذاکرات هسته ای ادامه داد: این احتمال وجود دارد که مذاکرات هسته‌ای یک سناریوی از پیش طراحی شده باشد چراکه برخی از فعالان اصلاح‌طلب پیش از انتخابات ریاست جمهوری، سال 92 را سال مذاکره و آشتی با تمام دنیا و جهان غرب به خصوص آمریکا دانستند و تعدادی از آنها به صراحت موضوع آشتی با آمریکا را مطرح کرده‌اند.

مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) افزود: بعد از روی کار آمدن دولت روحانی بدون اطلاع رهبری، مجلس و قوه قضاییه 3 بار در مسقط عمان افرادی با غرب مذاکره کردند و بعد از افشای این خبر برخی این مسأله را به نحوی توجیه کردند که این مذاکرات به دعوت رسمی عمان بوده است.

وی با اشاره به برخی نقل قول‌ها از امام که ایشان مخالف شعار «مرگ بر آمریکا» بودند، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از چهره‌های انقلاب حرف‌های نادرستی از امام نقل قول کرده‌اند که ایشان از همان ابتدا مخالف شعار «مرگ بر آمریکا» بودند که این گونه اظهارات با توجه به مواضع و سخنان قاطع امام راحل مبنی بر شیطان بزرگ خواندن آمریکا کاملاً بی اساس است و می توان این اقدامات را در راستای همان سناریوی آشتی با آمریکا دانست.

قاسمی با اشاره‌ به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و 62 سال علیه ما بودند، مگر می‌شود آنها به ما امتیاز بدهند، 93 درصد کودتاهای دنیا در بستر انتخابات اتفاق افتاده است بنابراین باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری آینده هوشیار و مراقب باشیم.

وی ضمن بررسی مواد توافقنامه بیان داشت: در این توافقنامه بند 11 و 12 چالش برانگیز است چراکه در این دو بند حق وتو را از روسیه و چین که منافع ما با آنها هماهنگ است، می‌گیرد و دیگر ایران نمی‌تواند از این حق استفاده کند و این مسأله می‌تواند به ضرر ما تمام شود.

مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) اجرای اقتصاد مقاومتی را تنها راه پیشرفت و برون‌رفت از اثرات تحریم‌ها دانست و تصریح کرد: اینکه برخی در داخل اینگونه وانمود می‌کنند که با اجرای توافقنامه و لغو تحریم‌ها وضع زندگی مردم بهبود می‌یابد اشتباه است و فقط سطح توقعات مردم را بالا می‌برد.

وی اظهار داشت: اگر دولت با تکیه بر توانمندی‌های داخل و ظرفیت و استعداد نیروهای متعهد عمل کند و تمام بندهای اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری را اجرا کند دیگر تحریم‌ها اثری روی اقتصاد ما نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات