خبرهای داغ:
امام جمعه میامی با بیان اینکه ما به استکبار جهانی و بویژه آمریکا اعتماد نداریم، گفت: دشمنان ایران اسلامی بدانند که ایران با وجود اینکه با استدلال منطقی در صحنه های بین المللی حضور خواهد داشت؛ شعار «مرگ بر آمریکا»و «مرگ بر اسرائیل»را فراموش نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۴۵۰۹۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های نمازجمعه میامی در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی ایران استکبار جهانی در جهت تحریک عوامل دنیا و منطقه از جمله وهابیت، داعش و فرقه های پلید اقدام کرد و تفرقه میان مسلمانان و به ویژه شیعیان مهمترین هدف دشمنان اسلام بوده است.

وی یکی از ابزار تحریک مسلمانان را تحولات در سوریه، عراق و سایر کشورهای منطقه دانست و افزود: جنایات خائن الحرمین آل سعود با حمایت آمریکا و اسرائیل در کشور یمن و کشتار مردم مظلوم این کشور و همچنین جسارت کردن به پیغبر و ائمه اطهار در زمینه های مختلف از جمله تخریب آثار و اماکن اسلامی از جمله اقدامات غرب در جهت تحریک مسلمانان است.

تفرقه افکنی میان مسلمانان نتیجه ای نخواهد داشت

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی در ادامه به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع اشاره کرد و تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند که تفرقه افکنی میان مسلمانان نتیجه ای نخواهد داشت و با وحدت مسلمانان در سراسر جهان استکبار جهانی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

صفایی پور با بیان اینکه ما به استکبار جهانی و به ویژه آمریکا اعتماد نداریم، تأکید کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند که ایران با وجود اینکه با استدلال منطقی در صحنه های بین المللی حضور خواهد داشت؛ شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"را فراموش نخواهد کرد.

وی همچنین به دلاوری های رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد پس از هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود:ملت ایران با روحیه سلحشوری، وحدت و پیروی از ولایت فقیه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و عملیات مرصاد یکی از عملیات های افتخار آمیز در انقلاب اسلامی ایران بود.

امام جمعه میامی همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز اقامه اولین نماز جمعه در سال 58 به فرمان امام خمینی (ره)خاطرنشان کرد: نماز جمعه یک کنگره جهانی هفتگی است که هر هفته در کشورهای اسلامی برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها