خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مدیر کمیته امداد امام خمینی لارستان از جمع‌آوری 440 میلیون تومان کمک‌های مردمی و توزیع آن بین ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۵۰۹۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، حجت‌الاسلام عبدالله تقی‌زاده مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان لارستان در جمع خبرنگاران با تقدیر از مردم ولایت‌مدار شهرستان به‌ خاطر حمایت از ایتام و نیازمندان در طول سال گفت: در ماه پر خیر و برکت رمضان این کمک‌ها رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و سیل کمک‌های خیران به‌ طرف ایتام و نیازمندان سرازیر شد.

وی افزود: در ایام ماه پرفضیلت رمضان مردم لارستان با نیت‌های مختلفی که دارند در کار خیر مشارکت کرده و در طرح‌های مختلفی که کمیته امداد به‌ عنوان مجری برای خیران در نظر گرفته بود، مشارکت کردند.

مدیر کمیته امداد لارستان تصریح کرد: کمک‌های خیران در قالب پرداخت زکات فطریه، تهیه سبد کالا و افطاری نیازمندان، کمک‌های حامیان طرح اکرام به فرزندان معنوی خود، کمک به خانواده‌های نیازمند در قالب طرح مفتاح‌الجنه و کمک به مردمان مظلوم و ستمدیده فلسطین و یمن به میزان 440 میلیون تومان جمع‌آوری و در محل مورد هدف خیرین توزیع شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها