خبرهای داغ:
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: طبق آمارهای رسمی و ثبت‌شده بیش از 170 هزار نفر در مراسم بزرگ پیاده‌روی خانوادگی امروز شیراز شرکت کردند که از سراسر فارس و حتی استان‌های هم‌جوار نیز در این مراسم حضور یافتند.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۰۱
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسی فارس،  سیروس پاک‌فطرت امروز در حاشیه برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: برای نخستین بار در کشور در حرکتی ارزشمند و خلاقانه با تلاش کارشناسان سازمان فناوری شهرداری شیراز قرعه‌کشی سه خودرو به‌صورت الکترونیکی با ثبت‌نامی که از پیش شرکت‌کنندگان در سایت انجام داده بودند، صورت گرفت.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس بیان داشت: نتایج قرعه‌کشی سایر هدایای این پیاده‌روی نیز صبح یکشنبه هفته پیش‌رو در سایت ثبت‌نام اولیه به آدرس  http://sobheshirazi.com اعلام خواهد شد و شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به این سایت از نتایج قرعه‌کشی هدایا مطلع شوند.

به گزارش فارس، به‌همت هیئت ورزش‌های همگانی فارس، شهرداری شیراز و موسسه مالی نور صبح امروز بزرگ‌ترین همایش ورزشی این استان در محل نمایشگاه بین‌المللی فارس برگزار شد.

این همایش از ساعت شش صبح با تجمع خانواده‌های ورزشکار در میدان اول شهرک گلستان آغاز شد و پس از طی مسیر دو کیلومتری در نمایشگاه بین‌المللی ادامه یافت که پس‌ از آن تمام خانواده‌ها ورزش صبحگاهی را با هدایت مربیان ورزش همگانی انجام دادند.

در این‌ بین هیئت‌های ورزشی مختلف برای مردم برنامه‌های زیبا و جالبی را اجرا کردند که با استقبال پرشور مردم همراه بود.

در این همایش که به‌صورت مستقیم از شبکه سوم سیما برای مردم سراسر کشور پخش ‌شد، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور و جمع کثیری از مسئولان این استان حضور داشتند که آنان نیز مردم را در انجام حرکات ورزشی و پیاده‌روی همراهی کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها