خبرهای داغ:
گلیزئی کارگزار شش بانک ایتالیایی در زمینه تجارت وسرمایه گذاری و مدیر شرکت صنعتی و تجاری پرسول گفت: ایتالیا مشتاق و علاقمند به سرمایه گذاری در ایران بخصوص استان فارس است از این رو با توجه به معادن غنی و فراهم بودن شرایط سرمایه گذاری در تولید و صنعت فارس آماده سرمایه گذاری در این استان هستیم.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۰۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، این فعال اقتصادی در دیدار با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان در شیراز، آمادگی هیات ایتالیایی را جهت سرمایه گذاری در انتقال فن آوری و دانش فنی در زمینه های مختلف اقتصادی اعلام کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت های استان فارس در جذب سرمایه گذاری خارجی و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به تقویت بخش خصوصی اظهار کرد: فارس می تواند نقش مهمی در جذب سرمایه گذاری خارجی داشته باشد.

علی همتی افزود: در این مسیر ضمن استقبال از سرمایه گذاران خارجی آماده همکاری و تعامل با علاقمندان به سرمایه گذاری هستیم و زمینه برای حضور سرمایه گذاران ایتالیایی فراهم است.

وی در ادامه مزیت های اقتصادی، ویژگی ها و پوششهای حمایتی قانون تشویق و حمایت سرمایه گذاری خارجی در فارس را برای طرف ایتالیایی تشریح کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس بیان کرد: فارس علاوه بر دارابودن منابع غنی معدنی مانند سنگ آهن، گچ، خاک نسوز صنعتی، سنگهای تزیینی ونما، مس و دولومیت وتوانمندی در حوزه وسیع مخابراتی و برق و الکترونیک وتولید محصولات متنوع کشاورزی دارای دیگر صنایع مختلف با تولید انواع محصولات باکیفیت وبرند بین المللی است. .

وی اضافه کرد: استان فارس باوجود ظرفیت های فوق ونیز ونزدیکی به حوزه خلیج فارس وبازار های کشورهای همسایه ازموقعیت استراتژیکی در امر صادرات برخورداراست و ما آمادگی داریم در برخی زمینه های تولیدی با سرمایه گذاران ایتالیایی مشارکت ویژه ای داشته باشیم که برای تحقق این مهم نشست های مستمر با همکاری تجار و صاحبان صنایع فارس وایتالیا ضروری است.

بر اساس این گزارش، هیات ایتالیایی با مدیریت اتاق بازرگانی وصنایع ومعادن وکشاورزی شیراز در محل این اتاق نخستین نمایشگاه تخصصی با حضور شرکت های ایتالیایی را برگزار کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها