خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام‌جمعه مرودشت از استاندار جدید فارس خواست تا دچار حاشیه نشود و دست در دست نماینده ولی‌فقیه در این استان در راستای توسعه فارس تلاش کند.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۱۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به اینکه وهابیت بزرگ‌ترین کانون فتنه انحراف الاسلام و مرکز آن در عربستان و آل سعود است، اظهار داشت: آن‌ها به دنبال تخریب بارگاه ائمه و نمادهای شیعه هستند تا خود را مطرح کنند و در این مسیر حتی دست به جنایت می‌زنند که امروز جریان تکفیری را از دل این وهابیت بیرون آوردند تا به منافع خود برسند.

وی افزود: با جنایت در یمن و بحرین که مکتب شیعه در آن وجود دارد سعی در اجرای تفکرات پلید خود داشته و دارند.

امام‌جمعه مرودشت با اشاره به سالروز عملیات مرصاد در سال 1367 آن را افتخارآمیز برشمرد و خاطرنشان کرد: در این عملیات که منافقان پس از قطعنامه قصد حمله و تصرف کشورمان را داشتند در تنگه مرصاد از طرف نیروهای مسلح و بسیج ضربه محکمی خوردند.

احمدی با اشاره به توافقات هسته‌ای و نقش رهبری در پشتیبانی از تیم مذاکره‌کننده گفت: دیدیم که برنامه هسته‌ای که آن را به‌عنوان تهدید می‌دانستند در شورای امنیت با لغو قطعنامه‌ها و با رأی اکثریت اعضا نشان دادند که صنعت هسته‌ای ایران اسلامی را به رسمیت شناخته‌اند.

خطیب جمعه مرودشت با یادآوری اینکه ما همواره اعلام کرده‌ایم به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم به موضوع‌بندی از مذاکرات که به ساخت موشک‌هایی با حمل سلاح هسته‌ای اشاره‌ شده بود اشاره و تصریح کرد: ما به چنین موشکی نیاز نداریم اما ابن موضوع طوری نباید به‌حساب آید که ما به دنبال توسعه توان نظامی خود نباشیم.

احمدی همچنین بابیان اینکه بعدازاین توافقات، نمایندگان برخی کشورها و شرکت‌های خارجی به ایران آمده و اعلام همکاری کرده‌اند اظهار داشت: دولتمردان نباید خدای ناکرده دچار ذوق‌زدگی شوند و بدون بررسی لازم همکاری کنند.

وی تصریح کرد: باید مواظب باشیم تا نمایندگان شرکت‌هایی که به کشور می‌آیند باعث نشوند تا به کشوری واردکننده کالاها و صادرکننده نفت تبدیل شویم.

امام‌جمعه مرودشت در ادامه از استاندار جدید فارس خواست تا اولویت کاری خود را به زیرساخت‌های اقتصادی اختصاص دهد و استقلال خود را حفظ کند و دچار حاشیه نشود.

خطیب جمعه مرودشت افزود: مسئولان ارشد نباید طوری باشند که گروهی آنان را به این‌طرف و آن‌طرف بکشانند و استاندار لازم است تا دست در دست نماینده ولی‌فقیه در راستای توسعه این استان تلاش کند.

وی همچنین از استاندار فارس خواست تا فرمانداری شجاع، انقلابی، کارآمد در عرصه اقتصادی و فرهنگی برای شهرستان مرودشت انتخاب کند.

احمدی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع گیروبندهای اداری ساخت مسجد در شهرک ولایت مرودشت که حدود 10 سال طول کشیده اشاره کرد و از مسئولان شورای اسلامی شهر و شهرداری مرودشت خواست تا این مشکل هرچه سریع‌تر رفع شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها