خبرهای داغ:
یک استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نگرانی برای وضعیت منطقه وجود ندارد، گفت: جبهه حق همیشه سه بر صفر بر جبهه باطل پیروز می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۲۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
 به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان بعد از ظهر امروز در مراسم چهلمین روز عروج سرهنگ پاسدار شهید روح‌الله سلطانی در روستای کچپ‌کلوای دابودشت این شهرستان با اشاره به اینکه ویژگی‌های مهمی در زمانه ما وجود دارد که در هیچ کجای تاریخ چنین شرایطی به چشم نخورد، اظهار کرد: به‌ دلیل همین ویژگی‎ها، زمانه خود را آخرالزمان می‎نامیم، اما باید این سئوال را مطرح کنیم که آیا واقعاً در آستانه فرج حضرت صاحب‌الزمان(عج) قرار داریم.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های بسیار مهمی که در زمان ما به‌ صورت چشم‌گیر وجود دارد، این است که هر شهیدی در راه دین به شهادت می‌رسد، به‌ شدت، به‌ سرعت و با گستردگی مورد عزت و احترام قرار می‌گیرد، افزود: چقدر در طول تاریخ چنین شرایطی حاکم بود، وقتی امام حسین (ع) به شهادت رسید، احترام و عزتی برای ایشان نگذاشتند و حتی اهل‌بیت‌ (ع) را به اسارت بردند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه در جامعه ما شهید سلطانی و امثال وی و خانواده‌های آنها مورد احترام قرار می‌گیرند، اضافه کرد: یادواره‌های شهدا هر سال پررونق‌تر می‌شود که این مسئله نشان‌دهنده علاقه‌مندی مردم به ایثار و شهادت است که بیانگر علائم آخرالزمان است.

پناهیان، یکی دیگر از ویژگی‌های آخرالزمان را رسوا و منفور شدن دشمنان اسلام خواند و ادامه داد: وقتی دشمنان، عزیزان ما را به شهادت می‌رسانند، به‌ سرعت و به‌شدت رسوا می‌شوند که هیچ‌گاه در طول تاریخ این‌گونه نبوده است؛ یزید با آن همه جنایت نیز به‌ طور مرگ طبیعی از دنیا رفت و کسی به او کاری نداشت.

وی با بیان اینکه صدام، آمریکا و رژیم فاسد صهیونیستی به‌ دلیل ظلم‌هایی که انجام دادند نیز منفور شدند، تبیین کرد: کسانی هم که به صدام کمک می‌کردند، اکنون در کسوت داعشی‌ها و تکفیری‌ها مورد نفرت قرار گرفته‌اند، هرچند استکبار از آنها پشتیبانی می‌کند.

استاد حوزه و دانشگاه، ویژگی سوم آخرالزمان را اتحاد عجیب مظلومان و مومنان جهان عنوان کرد و یادآور شد: شاید در زمان پیامبر (ص) نیز این مسئله رخ نداده است و به‌ عنوان نمونه پذیرایی مردم عراق در ایام اربعین از زائران امام حسین (ع) بیانگر دلدادگی مومنان و مظلومان نسبت به یکدیگر است.

پناهیان با اشاره به تعابیر مردم نسبت به بد‎حجابی‌ها و فساد، اظهار کرد: عده‌ای این مسائل را نشانه آخرالزمان می‌دادند، در حالی که تمام اتفاقات حال حاضر دنیا به نفع جبهه حق رقم می‌خورد، این همه سرمایه‌‌گذاری برای بی‌بندوباری‌ها شده، اما با چنین شرایطی این همه باحجاب داریم، در حالی که هنر ساختن یک فیلم برای مسئله حجاب را نداشتیم.

وی با بیان ویژگی دیگری از دوره آخرالزمان و اینکه دشمنان اسلام همیشه جزو احمق‌ها هستند، اضافه کرد: امروز اوج حماقت دشمنان اسلام در طول تاریخ را مشاهده می‌کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: وقتی سران استکبار به پدیده تکفیری‌ها و داعشی‌ها می‌رسند، این همه جنایت می‌کنند و نفرت و اتحاد عمومی را علیه خودشان تحریک می‌کنند، باید پرسید که آیا احمق‌تر از این‌ها پیدا می‌شود.

پناهیان با بیان اینکه در عراق همه قبایل و مذاهب در مقابل داعشی‌ها در حال مقاومت هستند، عنوان کرد: احمق‌تر از همه جنایت‌کاران، آل‌سعود هستند که بمباران را علیه مردم یمن انجام دادند و مردم را زیر پرچم و حوثی‌های زیدی‌مذهب قرار دادند که این کار بدون حماقت آل‌سعود غیرممکن بود.

وی با اشاره به آیه «جاءالحق و زهق‌الباطل»، بیان کرد: دشمنان هر طوری با جبهه حق دشمنی کنند، نتیجه آن سه بر صفر به سود جبهه حق تمام می‌شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان مثال مسابقه تیم ملی والیبال، ادامه داد: برخی هموطنان نگران بازی هستند، اما وقتی اختلاف زیاد شد، دیگر جای نگرانی نیست، وضعیت امروز ما در منطقه نسبت به جبهه باطل 24 بر 14 است و تنها یک امتیاز با پیروزی فاصله داریم و 10 امتیاز از جبهه باطل پیش هستیم و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

پناهیان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از سران آل‌سعود می‌گفت؛ اگر حتی یمن از صحنه گیتی حذف شود باز هم به بمباران ادامه می‌دهیم، خاطرنشان کرد: هیچ‌وقت یک رجل سیاسی این‌قدر احمقانه سخن نمی‌گوید.

این استاد حوزه و دانشگاه با اعلام اینکه یمنی‌ها تنها مردمی هستند که در دنیا در کنار لباس رسمی خود در محافل مجالس و میهمانی‌ها شمشیر به همراه دارند، تصریح کرد: مردم یمن به‌ شدت مقاوم هستند و حال دشمن هم با حماقت خود آنها را متحد کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه ایران اسلامی بیش از 200 هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرد، گفت: هنوز تعداد شهدای یمن به 100 هزار نفر نرسیده که آنها دو استان مرزی عربستان را آزاد کردند و در آستانه پیروزی هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها