خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

آمریکا هرگز برای ملت ایران قابل اعتماد نبوده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران گفت: این کشور استعمارگر هیچ گاه برای ملت ایران قابل اعتماد نبوده است.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۳۵
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: مذاکرات ایران با گروه 1+5 باعث رفع دشمنی آمریکا با ایران نخواهد شد و این کشور غیرقابل اعتماد بودن خود را سال هاست که اثبات کرده است.

وی ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب همواره به دنبال عهدشکنی بوده اند و طبق نظر رهبر معظم انقلاب متن توافقنامه چه تصویب نهایی بشود و یا نشود ما تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد به اصول اساسی نظام خدشه ای وارد شود.

آیت الله علما همچنین با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهوری آمریکا گفت: در سخنان اوباما خباثت و دشمنی با ایران کاملا مشخص بود و آن ها بازهم به صراحت دشمنی خود را با ما علنی کردند تا بیشتر به فرمایش های رهبری پی ببریم که نباید به مذاکرات دلخوش کرده و آمریکا و دیگر کشورهای مذاکره کننده را دوست خود بدانیم.

خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه خطبه های نماز، به موضوع اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و گفت: خلاصه تفکر رهبر انقلاب و تمامی اقتصاددانان برجسته همین موضوع است که اگر اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود کشورمان وضع بسیار بهتری پیدا کرده و عملا تمامی نقشه های دشمنان نقش برآب خواهد شد.

وی همچنین به پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در سال 58 به امامت مرحوم آیت الله طالقانی اشاره و اظهار کرد: سنگرهای نماز جمعه از آن زمان تا به امروز پایگاه معنویت، بیان حق و مواضع دین و نظام بوده اند.

آیت الله علما با بیان اینکه هم اکنون در بیش از 800 نقطه از کشور نماز جمعه اقامه می شود این مسئله را از برکات انقلاب توصیف کرد و گفت: انقلاب صادر شده ایران به جهان ترس و واهمه شدید دشمنان نظام را موجب شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین به سالروز عملیات مرصاد اشاره و خاطرنشان کرد: این عملیات قدرت واقعی نظام را به جهانیان نشان داد و در عین حال ثابت کرد که به کشورهای غربی و دشمنان انقلاب نمی توان به هیچ عنوان اعتماد کرد چرا که عملیات مرصاد در حالی انجام شد که قطعنامه پایان جنگ به امضای طرفین جنگ تحمیلی (ایران و رژیم بعث عراق) رسیده بود.

آیت الله علما در پایان ششم مرداد روز کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای را نیز گرامی داشت و گفت: سیاست دولت و مسوولین استانی باید ایجاد شغل در جامعه و برای جوانان باشد تا امید به زندگی در مردم افزایش یابد.
ارسال نظرات